۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 46840160

رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، از افزایش قیمت نان در اردبیل خبر داد و گفت: افزایش قیمت نان مصوب شده مورد موافقت وزارت کشور قرار گرفته بود.

قیمت نان در اولین روز ماه مبارک رمضان در حالی افزایش یافت که در بخش‌های از استان اردبیل مردم از کیفیت و کمیت پخت نان گلایه داشته و بر نظارت هرچه بیشتر مسوولان بر نانوایی‌ها تاکید دارند.

به گزارش سلام نو، قیمت نان در استان اردبیل در آغازین روز ماه مبارک رمضان افزایش یافت و مردم بدون اطلاع قبلی با افزایش قیمت‌ها مواجه شدند.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام یافته قرار بر این بود تا قیمت نان در  اواخر سال ۹۸ افزایش یابد که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش به تعویق افتاد.

وی افزود: اغلب استان‌ها قیمت نان را در سال گذشته افزایش دادند و در استان اردبیل نیز با توجه به نیاز به افزایش قیمت نان در جهت تامین هزینه‌های جاری نانوایی‌ها طبق تصمیمات اتخاذ شده قیمت نان افزایش یافت.

صادقی بیان کرد: هزینه‌های جاری نانوایی‌ها در ماه‌های اخیر با توجه به شرایط اقتصادی جامعه افزایش یافته بود که طبق تصمیمات قبلی افزایش قیمت نان مصوب شده و در دی ماه سال گذشته مورد موافقت وزارت کشور نیز قرار گرفته بود که در این ماه اجرا شد.

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید