هنگام پوشیدن لباس، باید پارچه مناسب را انتخاب کنید. پارچه مهمترین چیزی است که باید به آن اهمیت دهید. این سبک و زیبایی کلی لباس شما را تعیین می کند. اگر پارچه ابریشمی را ترجیح می دهید، پس واضح  است که می خواهید، ظاهری زیبا برای لباس خود داشته باشید. اگر پارچه ای شبیه پارچه ابریشمی انتخاب می کنید، بدین معنی است که شما به دنبال ظاهری لاغر هستید. پارچه پنبه ای سازگار با محیط زیست و با دوام است اما باید به طور مرتب شسته و اتو شود. پارچه های بسیاری دیگر نیز وجود دارند.ارگانزا پارچه ای است از جنس ابریشم و شبیه به کتان، در واقع پارچه ای است که با الیاف گیاه کتان بافته شده است.

چه مواردی را هنگام انتخاب پارچه باید رعایت کرد؟

اگر می خواهید، پارچه را مطابق نیاز خود انتخاب کنید، موارد دیگری نیز وجود دارند که هنگام انتخاب پارچه باید در نظر بگیرید. اگر عروس هستید و لباس را برای مراسم خواستگاری می خواهید، پس حتماً پارچه ابریشمی را انتخاب کنید. بهتر است بدانید، پارچه نخی برای تهیه لباس عروسی مناسب نخواهد بود. پنبه به عنوان پارچه عروس استفاده نمی شود.

همچنین اگر می خواهید، روکش مبلمان خود را عوض کنید، ابریشم می تواند، بهترین گزینه در میان بسیاری از گزینه های دیگر باشد. این بسیار ساده و زیبا است و قرن ها است که توسط ثروتمندان و افراد مرفه به عنوان نمادی از ثروت استفاده می شده است. آنقدر کیفیت آن عالی است که نمی توانید، گزینه دیگری را جایگزین کنید.

هماهنگی پارچه مناسب با طرح دلخواه

انتخاب یک طرح و سبک برای لباس، کار نسبتاً ساده ای است. اما بخش سخت تر، هماهنگی پارچه مناسب با طرح دلخواه است. لباس های مد روز فقط به سبک و برش توجه می کنند. اما راحتی، تناسب، انعطاف پذیری و مطابقت بسیار مهم تر هستند.

گلدوزی پارچه ابریشمی برای لباس شب و لباس مخصوص مهمانی بسیار شیک است. اما اگر در مورد ظاهر و سبک کامل بی اطلاع هستید و یا نگران ظاهر لباس خود می باشید، یکبار دیگر پارچه ابریشمی می تواند، ناجی شما باشد.

لباس های ابریشم و ژرژت اجازه می دهند عروس خانم راحت تر حرکت کند پس برای لباس عروسی انتخاب درستی هستند.

لباس های طراحی شده برای مهمانی های به صرف شام و رسمی می توانند، با جزئیات بیشتری در دوخت و طراحی همراه باشند. مخمل ابریشمی سنگین تر معمولاً در لباس رسمی برای زنان بالغ بسیار مناسب است. ابریشم با رنگ تیره اگر به شیوه ای مناسب طراحی شود، می تواند بسیار زیبا و با شکوه باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید