بارسلونا در نظر دارد تیمو ورنر، مهاجم آینده دار آلمانی را در تابستان  به خدمت بگیرد.

به گزارش سلام نو، مصدومیت شدید و غیبت طولانی مدت لوییس سوارز باعث شده خرید یک مهاجم جدید در بازار نقل و انتقالات تابستانی تبدیل به هدف اول بارسلونا شود و در هفته های اخیر نام های زیادی مطرح شده است.

لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر به شدت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. بارسا کار آسانی برای خرید این بازیکن ندارد و اینتر راهی برای مذاکره پیش روی آنها قرار نداده، پس تنها پرداخت بند آزادسازی 111 میلیون یورویی می تواند چاره باشگاه اسپانیایی برای خرید لائوتارو مارتینز لقب گیرد که با توجه به بحران های ناشی از ویروس کرونا و در این شرایط اقتصادی هرگز کار آسانی برای مدیران بارسلونا نخواهد بود.

گزینه دیگری که مدت هاست نامش برای انتقال به بارسلونا مطرح شده، نیمار برزیلی است که سودای بازگشت به نوکمپ را در سر دارد. اما خرید او نیز برای بارسا گران تمام خواهد شد و در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال تمدید قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن و ماندن در پاریس منتشر شده است.

اما در صورت ناکامی در خرید لائوتارو و نیمار، بارسلونا قصد دارد برای انتقال تیمو ورنر، مهاجم 23 ساله و آلمانی لایپزیش اقدام کند. نشریه موندو دیپورتیوو امروز مدعی شد خرید این بازیکن برای بارسا آسان تر و ارزان تر از لائوتارو خواهد بود و قیمت تیمو ورنر از 60 میلیون یورو بیشتر نیست.

بارسلونا مدت هاست عملکرد تیمو ورنر را دنبال می کند و در ضمن به این نتیجه رسیده در شرایط فعلی خریدن لائوتارو آسان نیست و مذاکرات آنها با اینتر در این خصوص نیز چندان خوب پیش نرفته است. بند آزادسازی لائوتارو در تاریخ 15 ژوئن باطل می شود و بارسلونا برای خرید او باید 111 میلیون یورو پرداخت کند که کار آسانی نیست.

اما اعضای کادر مدیریتی بارسا دیدار برگشت لایپزیش مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان در آلمان را از نزدیک مشاهده کرده و علیرغم عدم گلزنی تیمو ورنر در آن دیدار به این نتیجه رسیدند که این مهاجم آلمانی می تواند گزینه خوبی برای تقویت خط حمله بلوگرانا در تابستان پیش رو باشد. همچنین به نظر مذاکرات برای خرید تیمو ورنر مثبت پیش رفته است.

البته بارسلونا تنها تیم خواهان تیمو ورنر نیست و تیم هایی چون بایرن مونیخ و لیورپول نیز به طور جدی برای خرید این بازیکن اقدام کرده اند. قرارداد ورنر با لایپزیش تابستان سال گذشته تمدید شد و این بازیکن تا سال 2023 تحت قرارداد باشگاه آلمانی است. اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود در بازار، شاید عاقلانه ترین کار ممکن تلاش برای خرید تیمو ورنر به جای گزینه های گرانقیمت برای بارسلونا باشد.

آبی اناری ها در سال های اخیر مبالغ هنگفتی برای خرید بازیکنانی چون عثمان دمبله، فیلیپ کوتینیو و حتی آنتوان گریزمان پرداخت کرده اند که چندان مثمرثمر نبوده و این بار قصد دارند با توجه به شرایط موجود، به دنبال گزینه های منطقی تر بروند.

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید