دور دوم مناظره تاجزاده - زاکانی در رایبطه با مسائل سال 78 و 88 اگر اتفاق خاصی نیفتد، برگزار خواهد شد.

به گزارش سلام نو، مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح طلب روز چهارشنبه با انتشار توییتی با تمجید از زاکانی برای حضور در جلسه مناظره عصر دیروز، نوشت: «سرانجام سد شکست و بعد از 10 سال نخستین مناظره‌ام با حضور خبرنگاران برگزار شد. از آقای زاکانی متشکرم که پذیرفت دور دوم مناظره هفته آینده ادامه یابد.

علی رضا زاکانی نیز درباره مناظره با تاجزاده در توییتر نوشت: «دیروز در مناظره با آقای تاجزاده باب جدیدی باز شد که امیدوارم با واکاوی زوایای پنهان گذشته افکارعمومی را با حقیقت آشنا نماید.

یکی از کاربران در واکنش به گفت وگوی چهره های سرشناس دو جریان سیاسی کشور با بیان اینکه یک اتفاق خوب در چهل سالگی انقلاب اسلامی مناظره تاجزاده - زاکانی احیای یک سنت فراموش شده انقلاب است، تاکید کرد: به امید آن که در سپهر سیاسی کشور، مناظره جای منازعه را بگیرد. فبشر عبادالذین یستمعون القول و یتبعون احسنه.

در مناظره عصر سه شنبه میان مصطفی تاجزاده معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات و علی رضا زاکانی مسئول وقت بسیج دانشجویی، دوطرف به بیان دیدگاه ها و دفاع از نظرات خود درباره علل و ریشه های حادثه کوی دانشگاه در تیرماه 1378پرداختند. قرار است این سلسله نشست ها با موضوعاتی چون اتفاقات سال 1388 و فتنه 1398 میان این دو فعال سیاسی برگزار شود./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید