لاشه یک موجود سیاه رنگ و عجیب باعث سردرگمی میلیون‌ها کاربر در فضای مجازی شد.<br/> 

به گزارش سلام نو، ویدئویی که یک موجود عجیب سیاه رنگ را به تصویر می‌کشد تبدیل به ویدئویی داغ در فضای مجازی شده است. برخی کاربران با دیدن این ویدئو که محل دقیق تهیه آن مشخص نشده آن را موجودی شبیه به موجودات بیگانه در فیلم‌های اسپایدر من ۳ و ونوم دانستند.

در این ویدئوی ۱۴ ثانیه‌ای که به شکلی گسترده در فضای مجازی به ویژه توئیتر منتشر شد این موجود سیاه رنگ روی یک تخته سنگ دیده می‌شود.

این ویدئو با کپشن " آیا کسی می‌داند این موجود چیست؟ " در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. این ویدئو پس از انتشار تاکنون بیش از ۱۹ میلیون بیننده داشته است. برخی کاربران در پاسخ به این توئیت آن را ونوم دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «مشخصا این یک ونوم است. ما قبلا با موجودات بیگانه همزیستی داشته ایم و دیگر نیازی به همزیستی با آن‌ها نداریم.»

در حالی شکل و شمایل عجیب این موجود کاربران در فضای مجازی را سردرگم کرد که بنا به گزارش CBR احتمالا این موجود نوعی کرم روبانی، شاخه‌ای از کرم‌های بی مهره بوده است.

گفتنی است؛ در حالی رویت این موجود سیاه رنگ خبرساز شده است که چندی پیش نیز رویت یک حشره سبزرنگ در یکی از جنگل‌های هند خبرساز شده بود. در ویدئوی منتشر شده این حشره سبزرنگ که شکلی شبیه به علف داشت در حالی که به آرامی روی یک درخت در حال راه رفتن بود دیده می‌شد.

/رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید