سرهنگ امید نودهی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: کلیپ تصویری در فضای مجازی از خوردن نوشابه شیشه ای توسط کارگران حمل و پخش در مشهد و دستکاری شیشه ها در فضای مجازی پخش شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از شناسایی عامل دستکاری و خوردن نوشابه شیشه ای در مشهد که انتشار کلیپ تصویری آن باعث تشویش اذهان عمومی شده بود خبر داد.

به گزارش سلام نو، سرهنگ "امید نودهی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: روز جمعه 22 فروردین ماه، در پی انتشار کلیپ تصویری در فضای مجازی، با محتوای دستکاری و خوردن نوشابه شیشه ای توسط یکی از کارگران حمل و پخش در مشهد که باعث تشویش اذهان عمومی شده بود، دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد.

وی افزود: با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی فرد مورد نظر شناسایی و به کلانتری "شفا" مشهد هدایت شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم که در کلیپ منتشر شده اقدام به خوردن نوشابه و جایگزینی محتوی یک شیشه دیگر داخل شیشه مذکور می کند به مراجع قضائی معرفی شد که تحقیقات در این باره برای روشن شدن علت و انگیزه چنین اقدامی از سوی کارگر مذکور ادامه دارد.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، رصد دقیق فضای مجازی است و در این رابطه با عاملان و افرادی که اقدام به تهدید سلامت و امنیت جامعه  و یا انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده و با تشویش اذهان عمومی موجب نگرانی شهروندان شوند برابر قانون، برخورد جدی و قاطعانه به عمل خواهد آمد.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید