۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 45732955

تغییر عادت و رفتارها گاهی ترسناک است، زیرا شما می خواهید چیزهایی را کنار بگذارید که یک عمر آنها را انجام داده اید. مسئله این است که بدون تغییر، ما نمی توانیم رشد کنیم و بدون رشد، نمی توانیم انسانهای بهتری بشویم. درک کاری که می خواهید انجام دهید و مکانی که می خواهید باشید، دشوار است، اما اگر سعی کنید خواسته ها و نیازهای خود را کشف کنید، می فهمید چه چیزی را لازم است در زندگیتان تغییر دهید.

شما می توانید یک مدیر عامل موفق باشید که از کارتان خسته شده اید و دیگر تمایلی به آن ندارید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید. چگونه می دانید که شما واقعاً برای ایجاد تغییر در زندگی آماده هستید؟  اول از همه، ببینید که در چه عرصه ای می خواهید تغییر ایجاد کنید، زندگی شخصی تان یا شغلتان. اگر  می دانید چه تغییری می خواهید ایجاد کنید، پس آماده ایجاد آن هستید. موارد زیر نشانه های زمان تغییر است.

هیچ انگیزه ای ندارید

همه ما به دلایلی برای بهتر شدن تلاش می کنیم. ما اشتیاق و اهداف و خواسته ها و نیازهای خود را داریم. تنها نشانه آماده بودن برای ایجاد تغییر در شما همت برای شروع کردن و به دنبال آن رفتن است. اگر کاراتان کسل کننده و خسته کننده است، در  زندگی شخصی تان احساس نارضایتی می کنید،  شما انگیزه لازم برای ادامه مسیر را ندارید، پس نیاز دارید هرچه زودتر دست به کار شوید.

احساس ناراضی می کنید

یکسره دچار احساسات ناخوشایند هستید که به هیچ وجه نمی توانید از شرشان خلاص شوید. بسیاری از چیزهایی که زندگی به شما می دهد، از شغل شما گرفته تا ازدواج شما، می توانید از آنها بیرون بیایید.  پس، تنها کاری که باید بکنید تشخیص مسائلی است که موجب احساس ناخوشایند در شما می شود و سپس باید روی کم کردن آنها در زندگی کار کنید.

دوستانتان تغییر می کنند

همه ما رشد می کنیم و گاهی اوقات، از افراد پیرامون خود پیشی می گیریم. مطمئین شوید با کسانی خودتان را احاطه کرده اید که موجب خوشحالی شما می شوند، زیرا تمام کسانی که با آنها در ارتباط هستیم تأثیر مستقیم بر ما دارند.

بی حوصله هستید

اگر شغل شما باعث می شود احساس خوبی نداشته باشید، اگر رابطه تان باعث می شود احساس بیقراری کنید، یا احساس بی حوصلگی می کنید، نیاز به تغییر دارید. زندگی در یک لحظه عوض می شود. اگر در موقعیت کنونی احساس چالش نمی کنید، پس آنچه را که چالش برانگیز است بیابید.

استرس دارید

استرس معمولاً به ما می گوید که ما آماده تغییر هستیم، زیرا استرس باعث دعوا می شود. سعی کنید این تصمیم تغییر بزرگ را بر اساس استرس انجام ندهید، صبر کنید تا احساس آرامش کنید. این گونه، می دانید که دارید کار درستی انجام می دهید یا نه!

شما می ترسید

شما باید بفهمید که ترس  چه کاری را برایتان انجام می دهد و چگونه شما را راهنمایی می کند. بعضی از افراد از ترس کمک می گیرند و این امر آنها را به سمت اتمام خوب سوق می دهد.عده ای دیگر نمی توانند با ترس تصمیم می گیرند و ترس موجب می شود که به اشتباه بیفتند. برخلاف این افراد از ترس استفاده کنید. ترس هایتان را کشف کنید و پی ببرید دقیقاً چه چیزی موجب به وجود آمدن ترس در شما می شود.

اگر این لیست باعث شده است که متوجه شوید وقت  تغییر است ، پس با همه وجود آن تغییر را بدست آورید!

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید