در پی گسترش کرونا و تعطیلی لیگ فوتبال بلژیک کلوب بروژ به عنوان قهرمان لیگ برتر این کشور انتخاب شد. حالا این تصیم فدراسیون فوتبال بلژیک با اعتراضاتی رو به رو شده است.

به گزارش سلام نو فدراسیون فوتبال بلژیک دیروز اعلام کرد که لیگ دسته برتر فوتبال این کشور، ژوپیر لیگ، به دلیل بحران ناشی از کرونا به طور کامل تعطیل شده و جایگاه فعلی تیمهای در جدول به عنوان رتبه نهایی‌شان در نظر گرفته خواهد شد. به این ترتیب کلوب بروژ به عنوان قهرمان این لیگ اعلام شد.

با اینحال با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست ژوپیر لیگ فصل آینده به چه شکلی برگزار خواهد شد چهار باشگاه بلژیکی حاضر در لیگ دسته یک این کشور، که یک دسته پایین‌تر از ژوپیر لیگ به حساب می‌آید با اعتراض به فدراسیون فوتبال بلژیک مدعی شدند که شایسته صعود به دسته برتر هستند و فصل آینده باید در ژوپیر لیگ بازی کنند.

ژوپیر لیگ به صورت استاندارد 16 تیمی است ولی ممکن است با این شرایط فصل آینده با حضور 18 تیم برگزار شود. رسانه‌های بلژیکی می‌گویند به احتمال زیاد تیمی از لیگ برتر این کشور سقوط نخواهد کرد ولی تیمهای اول و دوم لیگ دسته یک جواز صعود به فصل آینده ژوپیر لیگ را بدست خواهند آورد.

ورزش سه/

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید