ارسال نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا در رابطه با نپذیرفتن مهدی محمد نبی به عنوان دبیرکل جدید و همپنین انتشار بیانیه از سوی فدراسیون روز جنجالی فدراسیون را ساخت.

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته فدراسیون فوتبال درگیر حواشی گوناگونی شد. از ارسال نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر قبول نداشتن نبی به عنوان دبیرکل جدید تا انتشار بیانیه از سوی فدراسیون و پایان دادن به این ماجرا.

اما این نامه ای اف سی به دلیل مصاحبه و بعدا نامه هدایت‌الله ممبینی بوده است. ماجرا از این قرار است که اعضای هیئت رییسه به دلیل وجود کرونا و دستور اکید مبنی بر عدم تجمع، جلسه‌ای را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کرده‌اند و در آن جلسه به جمع‌بندی برای انتخاب نبی به عنوان دبیرکل رسیده‌اند.

جلسه ویدئویی که ممبینی در آن غایب بوده و طبیعتا در جریان کار قرار نگرفته است. به همین دلیل این عضو هیئت رییسه به درستی تذکری را می‌دهد و در ادامه ای اف سی به دنبال فهم حقیقت می‌رود.

اما همانطور که گفته شد جلسه‌ای که نتیجه آن انتخاب نبی به عنوان دبیرکل بوده، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده است و حالا با دعوت رسمی اعضای هیئت رییسه روز هجدهم فروردین جلسه‌ای حضوری را تشکیل می‌دهند تا صورت جلسه این انتخاب را امضا کرده و به ای اف سی ارسال کنند.

استعفای نبی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که چند روز قبل از انتخابش به عنوان دبیرکل فدراسیون تقدیم رییس هیئت مدیره شده بود، در نهایت روز گذشته مورد موافقت قرار گرفت و وی می‌تواند از روز شنبه کار خود را به صورت رسمی در ساختمان سئول آغاز کند. آغاز روند اصلاح اساسنامه اولین و مهم‌ترین اولویت مدیران فدراسیون فوتبال است که در جلسه بعدی هیئت رییسه در مورد آن تصمیمات مهمی اتخاذ خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید