امسال متفاوت ترین روز طبیعت را در تاریخ خواهیم گذراند. هیچکس امسال نمی تواند در پارک های پایتخت و دیگر استانها اتراق کند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: تمامی دو هزار و ۲۶۸ بوستان محله ای، منطقه ای، فرامنطقه ای و جنگلی تعطیل است و در این مدت مردم همکاری خوبی با ما داشته اند.

علی محمد مختاری در گفت و گو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای عدم حضور شهروندان تهرانی در فضاهای سبز پایتخت پیش بینی شده است، گفت: پیش از رسیدن روز طبیعت از طریق رسانه‌های گروهی اعلام شد بوستان‌های شهری و جنگلی سراسر شهر تهران تعطیل است و از پذیرش شهروندان معذور هستیم و پلاکاردهایی در بوستان‌ها و اطراف آن نصب کردیم مبنی بر اینکه برای جلوگیری شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان از پذیرش آنها در بوستان‌ها معذوریم و باید در خانه‌ها بمانیم.

وی تاکید کرد: در طی این مدت نگهبانان پارک‌ها کنترل لازم را در این زمینه انجام داده اند، نیروهای شهرداری و نیروهای انتظامی نیز همکاری لازم را در خصوص بوستان‌ها و پارک‌های محلی و جنگلی اطراف تهران انجام داده اند.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از شهروندان درخواست کرد طی این مدت در بوستان‌ها حاضر نشوند که خوشبختانه نهایت همکاری از سوی شهروندان در این زمینه انجام شد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه حضور اندک برخی شهروندان را در برخی بوستان‌های پایتخت شاهد بودیم گفت: همکاری در این زمینه از سوی شهروندان بالا بوده است و اگر مواردی مشاهده شده نگهبانان پارک تذکر داده و تا امروز مشکلی در این زمینه نداشته ایم.

وی تاکید کرد: ۲ هزار و ۲۶۸ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای، فرامنطقه ای و جنگلی در شهر وجود دارد که از زمان اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید