حالا هک شدن یا نشدن سایت AFC سوژه جدید کری‌خوانی کانال‌های هواداری ۲ باشگاه شده است و حتی سطح این رقابت به موضوعی ملی تبدیل شده است و باشگاه پرسپولیس سعی دارد با پیگیری این موضوع، خود و کاپیتانش را برنده یک نظرسنجی ساده بداند.

سلام نو - سرویس ورزشی: انتخاب اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC باعث شده تا درگیری جدیدی بین ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس ایجاد شود.

به گزارش سلام نو، روز پنج‌شنبه سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار نظرسنجی خواستار مشخص شدن اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا از بین ۵ بازیکن ایرانی شد. سید جلال حسینی، مهدی رحمتی، فرهاد مجیدی، احسان حاجی‌صفی و قاسم حدادی‌فر ۵ بازیکن نامزد شده از سوی AFC بودند تا به گفته این کنفدراسیون، اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا بعد از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه به وقت مالزی مشخص شود.

از همان ابتدای رای‌گیری این سید جلال حسینی بود که گوی سبقت را از رقبای خود ربود و با اختلاف خیلی کمی نسبت به فرهاد مجیدی در رده نخست گرفت. این صدرنشینی مدافع و کاپیتان سرخ‌ها تا ساعت ۱۲ روز جمعه به وقت مالزی ادامه داشت و تمامی خبرگزاری‌ها و کانال‌های هواداری باشگاه پرسپولیس، سید جلال را اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا دانستند اما در کمال تعجب این نظرسنجی پس از زمان مقرر شده از سوی سایت AFC ادامه پیدا کرد و تا موقع بسته شدن نظرسنجی، فرهاد مجیدی موفق شد با کسب ۵۰ درصد آرا و بالاتر از سیدجلال حسینی که ۴۹ درصد آرا کسب کرده بود، به عنوان اسطوره ای انی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود. اتفاقی که بازخورد زیادی در رسانه‌های داخلی داشت و پرسپولیسی‌ها مدعی بودند تقلبی صورت گرفته است.

علیرضا اشرف و ابوالفضل امان‌الله، مدیررسانه‌ای و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که با استعلام گرفته شده از کنفدراسیون فوتبال آسیا، سایت این کنفدراسیون هک شده و نظرسنجی پس از زمان مقرر ادامه پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده تا مجیدی صدرنشین این نظرسنجی شود. آن‌ها با اعلام این که پیگیر این موضوع هستند، تصریح کردند کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی سیدجلال را به این عنوان برگزیده خواهد کرد.

در سوی دیگر باشگاه استقلال این نظرسنجی را رسمی می‌شمارد و در سایت رسمی خود اعلام کرد سرمربی آبی‌های پایتخت با بیش از نیمی از آرا توانسته به عنوان اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود. انتخابی که از سوی بسیاری از بزرگان فوتبال ایران به فرهاد مجیدی تبریک گفته شد و او را شایسته این عنوان دانستند.

حالا هک شدن یا نشدن سایت AFC سوژه جدید کری‌خوانی کانال‌های هواداری ۲ باشگاه شده است و حتی سطح این رقابت به موضوعی ملی تبدیل شده است و باشگاه پرسپولیس سعی دارد با پیگیری این موضوع، خود و کاپیتانش را برنده یک نظرسنجی ساده بداند. باید دید آینده این درگیری مجازی هواداران و ۲ باشگاه سرخابی پایتخت چه خواهد شد و مجیدی اسطوره ایرانی لیگ قهرمان آسیا می‌ماند یا این که سید جلال این عنوان را کسب می‌کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید