حمید حمیراد خواننده‌ی ۲۸ ساله و کم فروغ این روزهای موسیقی پاپ ایران به سرطان‌خون مبتلا شده است، گفتنی است که پیش‌بینی می‌شود این هنرمند جوان و پرحاشیه پس از مدت‌ها دوباره به خاطر بیماری‌اش به نقطه‌ی اوج بازگردد، ولی گذشته‌ از هر حرف‌ و‌ حدیثی باید منتظر واکنش هیراد و هوادارانش ماند.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : حمید حسین زاده معروف به هیراد خواننده‌ی جوان موسیقی پاپ به سرطان خون مبتلا شد، این خبر توسط بهمن بابازاده اعلان شده است، «حمید هیراد» با آهنگ شوخیه‌ مگه به اوج رسید و محبوبیت فراوانی کسب کرد ولی این ستاره‌ی درخشان موسیقی پاپ به دلیل اشتباهاتی که مرتکب شد کم‌کم از فروغش کاسته شد و جایش را به رقبا داد.

از اشتباهات هیراد می‌شود به سرقت ادبی و پلی‌بک در کنسرت یاد کرد و همان‌طور که مشاهده شد، خود نیز برای این اشتباهات ابراز تاسف کرد ولی دیگر برای هوادارانش آن هنرمند سابق نشد.

از وی در بدو ورود انتقاداتی به خاطر سبک عجیب کلامش که شعر محاوره‌ را با شعر ادبی تلفیق کرده بود، شد، اما با تمام انتقادات هیراد خیلی سریع جای خود را در قلب هوادارانش پیدا کرد و می‌شود به جرات گفت آهنگ‌های هیراد در اسفند ۹۵ و فروردین۹۶ حتی به پخش میلیونی رسید.

اما با گذراندن اتفاقات سختی که اشاره شد هیراد باز هم بدون ناامیدی به راهش ادامه داد و گاه قطعات قابل دفاعی هم منتشر کرد و دوباره به اجرای زنده هم رفت ولی گویا چالش آخر هیراد چالش سختی است، چالشی که با رجوع به تجربه‌ی زیستی می‌توان گفت هم ممکن است او را دوباره در زندگی هنری هم مشهور ‌کند و هم محبوب کند ولی قطعا در زندگی شخصی کار سختی را پیش‌رو خواهد داشت، پیش‌بینی می‌شود که باید منتظر پخش میلیونی دوباره قطعات این مرد پرحاشیه باشیم.

شاید عده‌ای دیگر که در جناح مخالف وی قرار دارند بیماری‌ هیراد را حربه‌ای برای بازگشت به روزهای اوجش بدانند که این حرف فعلا در حد یک فرضیه می‌تواند محترم باشد زیرا ادله‌های محکمی پشتش است ولی فعلا باید سکوت کرد تا واکنش حمید هیراد و هوادارانش را دید.

هیراد ‌موسیقی را اول با گروه پازل آغاز کرد که موفق هم بود اما به دلایلی نامعلوم همکاری‌اش را با این گروه قطع کرده و به سراغ امیرمیلاد نیکزاد رفت که از تنظیم‌کنندگان موفق این روزهای موسیقی پاپ است و شوخیه‌مگه ماحصل اولین همکاری‌های نیکزاد و هیراد است.

بعد از مطرح شدن قضیه‌ی سرقت ادبی حمید هیراد ترانه‌سرایان و شاعرانی چون: اکبر آزاد، علیرضا بدیع، روزبه بمانی، محمدعلی بهمنی، مهدی ایوبی، سعید بیابانکی، کمال حسینیان، سعید دبیری، ایرج زبردست، سیامک عباسی،حسین غیاثی، نیلوفر لاری‌پور، امیرحسین مدرس، محمد مقتدایی، ایلیا منفرد، علی‌اکبر یاغی‌تبار، میثم یوسفی و ... خواستار رسیدگی این موضوع از طریق مراجع ذیربط شدند.

گذشته از تمام حواشی حمید هیراد، امید می‌رود که حال وی بهبود یافته و دوباره باحالی خوب، حال مخاطبانش را خوب کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید