به هر حال فیفا باید با ما کنار بیاید. این مستبدانه است که فیفا کار خود را انجام بدهد و شرایط کشور ما را در نظر نگیرد. به هر حال ما در ایران و در فوتبال شرایط خاصی داریم که مغایر با سایر کشورها و قوانین فیفا است.

سلام نو - سرویس ورزشی: نامزد ریاست فدراسیون فوتبال معتقد است فیفا باید برای انتخابات و اصلاح بعضی از بندهای اساسنامه با فدراسیون کنار بیاید.

به گزارش سلام نو، انتخابات فدراسیون فوتبال تعلیق و در حال به تعویق افتادن است زیرا فیفا به این فدراسیدن دستور داده تا زمانی که اساسنامه خود را اصلاح نکنید، انتخابات شما نامعتبر و هیچ نماینده‌ای از این سازمان و همچنین AFC در این انتخابات شرکت نخواهد کرد.

هدایت‌الله ممبینی، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در گفت‌گو با سلام نو در این خصوص اظهار کرد: به هر حال فیفا باید با ما کنار بیاید. این مستبدانه است که فیفا کار خود را انجام بدهد و شرایط کشور ما را در نظر نگیرد. به هر حال ما در ایران و در فوتبال شرایط خاصی داریم که مغایر با سایر کشورها و قوانین فیفا است. به نظرم فدراسیون و این سازمان باید گفت‌گویی صمیمانه داشته باشند تا بتوانند این مشکلات را حل کنند و نگذارند کار به جاهای باریک کشیده شود.

ممبینی در خصوص خریدن رای بعضی از نامزدها در صورت تعویق افتادن انتخابات گفت: این حرف به هیچ وجه درست نیست. ابتدا بگویم فدراسیون در حال نامه‌نگاری با فیفا است ‌و چنین چیزی درست نیست که تعویق انداختن انتخابات عمدی باشد. ثانیا اگر فرصتی هم در راستای این مذاکرات پیش بیاید، برای همه نامزدها است و همه می‌توانند از این فرصت برای افزایش رای ‌های خود استفاده کنند. این نیست که مثلا بگوییم فلان کاندیدا در حال خریدن رای همه اعضا مجمع است و دیگری سر جایش نشسته است. رقابت سالمی در فدراسیون به وجود آمده و مطمئنا این به فوتبال ایران کمک می‌کند.

او درباره دخالت وزیر و معاونش در انتخابات و مشکل فیفا با این موضوع گفت: این دقیقا نکته‌ای است که فیفا باید با ما کنار بیاید. دولت و به خصوص وزارت ورزش و جوانان حامی فوتبال است و چه در بحث‌های مالی و چه امکانات، همچون پدری برای این ورزش می‌ماند و فوتبال ما به آن نیاز دارد. فوتبال ایران هنوز آن قدر پیشرفت نکرده است که بتواند درآمدزایی کند و هنوز نیازهایی به دولت دارد. فیفا با این موضوع کنار بیاید و ما هم سعی می‌کنیم با ایجاد درآمدزایی، این مشکل را حل کنیم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید