حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی گفت: مجدداً امکان ثبت نام برای متقاضیان دریافت کمک معیشتی فراهم خواهد شد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی گفت: زمان ثبت نام از متقاضیان دریافت کمک معیشت بعد از فروکش کردن موج کرونا اعلام می شود.

به گزارش سلام نو، حسین میرزایی، اظهار داشت: یک بار در گذشته از افرادی که یارانه حمایتی دولت را دریافت نمی‌کردند در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام به عمل آمد و افراد زیادی ثبت نام کردند و مشمولان نیز در مرحله چهارم کمک معیشت را دریافت کردند.

وی افزود: مجدداً این امکان برای متقاضیان دریافت کمک معیشت فراهم خواهد شد که البته با توجه به شرایط موجود منتظریم موج کرونا فروکش کند و بعد دوباره زمان ثبت نام را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی گفت: تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۳۳۵ هزار نفر از افرادی که در سامانه اعتراض خود را برای دریافت کمک معیشت اعلام کرده بودند مشمول شده و کمک معیشت را در مرحله چهارم دریافت کردند.

وی از مردم درخواست کرد برای سوال و یا دریافت نتیجه اعتراض خود از مراجعه حضوری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرهیز کنند تا در این شرایط شیوع بیماری کرونا در رفت و آمدها دچار مشکل نشوند.

/مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید