۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 43666119

کویت با گسترش شیوع ویروس کرونا در عراق در حال خارج کردن شهروندان خود از این کشور است.

به گزارش سلام نو،  شبکه "الجزیره" گزارش داد که با گسترش شیوع "ویروس کرونا" در عراق، کویت در حال خارج کردن شهروندان خود از این کشور است.

بر اساس این شبکه خبری، کویت امروز (شنبه) اقدام به خارج کردن شهروندان خود از عراق کرده و اولین هواپیما از نجف با یکصد مسافر کویتی به این کشور بازگشته است.

سازمان هواپیمایی کویت امروز همچنین از لغو تمامی پروازها در هر ۲ مسیر رفت و برگشت از مصر، لبنان، سوریه، بنگلادش، فیلیپین، هند و سریلانکا خبر داد.

کویت به استثنای شهروندان خود، ورود کلیه افرادی که طی ۱۴ روز گذشته به یکی از این ۷ کشور سفر کرده اند را ممنوع اعلام کرد.

با آغاز شیوع ویروس کرونا در جهان شرکت هواپیمایی کویت در هر دو مسیر پرواز ها به چین، هنگ کنگ ، ایران، کره جنوبی، تایلند، ایتالیا، سنگاپور، ژاپن و عراق را متوقف کرد.

وزارت بهداشت کویت طی آخرین آمار در روزهای گذشته از ابتلای ۱۰ مورد جدید به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

یک مقام مسوول در وزارت کشور عربستان نیز از برخی اقدامات پیشگیرانه این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از جمله ایجاد محدودیت موقتی ورود مسافران از امارات، کویت و بحرین به فرودگاه های ریاض، جده و الدمام خبر داد.

طبق آمار جهانی امروز شمار مبتلایان به ویروس کرونا به 101 هزار و 988 نفر رسید که 3 هزار و 491 نفر از آنها در اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند. طبق این گزارش ویروس کرونا اکنون در 94 کشور و منطقه جهان شیوع یافته است .

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید