تعطیلی روز شنبه در خراسان جنوبی  به این دلیل لغو شد که در تعطیلی پیشین این استان نه تنها مردم در خانه نماندند بلکه تردد در این استان افزایش هم داشت!

ای سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خراسان‌جنوبی از لغو تعطیلی ادارات در روز شنبه ۱۷ اسفند خبر داد.

محمد دهقانی، جمعه شب ۱۶ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: بنا به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونای کشور و به علت در خانه ماندن مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، روز شنبه 17 اسفند ماه تعطیل اعلام شده بود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به این که تعطیلی روز شنبه ادارات نه تنها موجب ماندن مردم در خانه نشد، بلکه میزان ترددها را نیز افزایش داد، به همین دلیل تعطیلی روز شنبه لغو شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: ستاد مدیریت کرونا در استان نیز به تبعیت از ستاد کشوری، تعطیلی روز شنبه را لغو کرد.

دهقانی از برگشت ساعت کاری ادارات به روال قبل خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد کشوری، ساعت کاری ادارات از فردا شنبه 17 اسفند ماه به روال عادی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه بنا به این تصمیم دو ساعت کاهش ساعت کاری ادارات ملغی شد، تصریح کرد: امکان استفاده پرسنل از مرخصی استحقاقی بنا به شرایط دستگاه و نظر مدیر مربوطه مقدور است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خراسان‌جنوبی ادامه داد: براساس آخرین اماری که اعلام شده از ۱۱۲ نمونه ارسالی از استان، تاکنون ۹۴ مورد منفی و ۱۸ مورد مثبت اعلام شد.

دهقانی یادآور شد: از این تعداد، ۱۰ مورد مربوط به بیرجند، ۴ مورد مربوط به قاین، ۲ مورد مربوط به شهرستان فردوس و ۲ مورد مربوط به زیرکوه بوده و یک نفر فوت شده است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید