رییس ستاد مدیریت کرونا استان البرز، از تعطیلی ادارت استان البرز در روز شنبه خبر داد.

ستاد مدیریت کرونا استان البرز با تعطیلی ادارات این استان روز شنبه ۱۷ اسفندماه موافقت کرد.

به گزارش سلام نو، رییس ستاد مدیریت کرونا استان البرز روز پنجشنبه در نشست اعضای این ستادگفت: به جز دستگاه های درمانی و خدمات رسان، ادارات این استان روز شنبه ۱۷ اسفند تعطیل هستند.

علی درویش پور افزود: این تصمیم بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و تصمیم اعضای کمیته مدیریت کرونا با موافقت استاندار البرز اتخاذ شده است.

وی در ادامه از مردم خواست تا درایام تعطیل از هرنوع تردد درسطح شهرهای استان البرز خودداری کنند و اجازه دهند تا نیروهای خدمات رسانی بتوانند درشرایط بهتری به ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابانها بپردازند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز پنجنشبه (۱۵اسفندماه ) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تاکنونتعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز امروز اعلام کرد که با بررسی نتایج آزمایشات ، شمار قطعی مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به ۱۴۰ نفر رسید.

/رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید