قهرمان کاراتکای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان به میزبانی اتریش توانست علاوه بر کسب مدال طلا سهمیه المپیک را نیز به دست آورد.

درخشش عباسعلی در چند مرحله اخیر لیگ کاراته وان در سال ٢٠٢٠ باعث شده او خط و نشانی جدی از همین حالا برای رقبایش در المپیک بکشد.

/ورزش سه

به گزارش سلام نو، در جریان رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان به میزبانی اتریش حمیده عباسعلی در فینال سنگین وزن بانوان و در مصاف با سیلیو فراکوتی از ایتالیا به برتری ۲ بر یک رسید و علاوه بر کسب مدال طلای این وزن لیگ جهانی کاراته وان سالزبورگ اتریش، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز از آن خود کرد.

حمیده عباسعلی که دیروز در وزن ۶۸+کیلوگرم، با برتری مقابل کاراته کاهایی از بلغارستان، تونس، قزاقستان و اسپانیا به فینال راه یافته بود، در ثانیه های پایانی مبارزه فینال با اینکه آسیب دیده بود، اما برابر رقیب ایتالیایی ایستادگی کرد.

در شرایطی که به نظر می رسید آسیب دیدگی پای چپ عباسعلی کاملا جدی باشد و او نتواند به مبارزه ادامه دهد، اما تک ستاره کاراته زنان ایران می خواست با یک طلای شیرین کسب اولین سهمیه تاریخ کاراته بانوان ایران را جشن بگیرد.

حمیده عباسعلی در لحظات پایانی به سختی ایستاد و جنگید تا یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود بیافزاید و حاضران در سالن را مجبور کند ایستاده او را تشویق کنند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید