جدول فیلم های پرفروش سینمای ایران در دومین هفته دوازدهمین ماه سال ۱۳۹۸ با اضافه شدن فیلم های جدید، حتی با شیوع ویروس کرونا تغیرات اساسی داشته است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : در جدول میزان فروش منتشر شده فیلم های روز سینمای ایران در دومین هفته دوازدهمین ماه سال ۱۳۹۸ با اضافه شدن فیلم های «خوب، بد، جلف 2 : ارتش سری» ساخته پیمان قاسم خانی، «چهل و هفت» ساخته مشترک احمد اطراقچی-علیرضا عطاءالله تبریزی، «عطر داغ» ساخته علی ابراهیمی، «بی وزنی» ساخته مهدی فرد قادری، «دوئت» ساخته نوید دانش، «نرگس مست» ساخته سید جلال الدین دری، «یادم تو را فراموش» ساخته علی عطشانی و «قطار آن شب» ساخته حمیدرضا قطبی، تغییرات اساسی به خود دیده است.

از تغییرات اساسی این جدول می توان به اضافه شدن فیلم «خوب، بد، جلف 2 : ارتش سری» آخرین ساخته پیمان قاسم خانی و خروج فیلم «جان دار» ساخته حسین امیری و پدرام پورامیری به این جدول اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

جدول فروش هفتگی فیلم های سینمای ایران / اولین جدول فروش پس از جشنواره فجر / هفته اول اسفند ماه ۱۳۹۸

فیلم «خوب، بد، جلف 2 : ارتش سری» توانست با فروش خوب خود رده اول جدول را به خود اختصاص دهد و فیلم «جهان با من برقص» و «مطرب» هر کدام با یک رتبه سقوط در مکان های دوم و سوم این جدول قرار گرفتند.

فیلم «تورنادو» نیز توانست با افزایش سقف فروش هفتگی خود با یک پله صعود به رتبه چهارم جدول برسد و فیلم «زیرنظر» و «چشم و گوش بسته» نیز هرکدام با دو پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم و ششم جدول جا گرفتند.

فیلم های «بنیامین» و «23 نفر» نیز هر کدام با یک رتبه سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه هفتم و هشتم این جدول قرار گرفتند و فیلم های «یادم تو را فراموش» و «منطقه پرواز ممنوع» بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه های نهم و دهم این جدول قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید