اکبری تالارپشتی در واکنش به انتقادات رسایی به سلام نو گفت: من در مجلس در جایگاه کارشناس صنعت و صاحب نظر در امور تولید هستم. من مثل آقای رسایی مواضع تند سیاسی نمی گیرم.از من چه انتظاری است که انتقادات روزنامه ای را مطرح کنم. من اگر بخواهم از شخصی ایراد بگیرم برنامه ای ایراد می گیرم. نمی دانم آقای رسایی تحصیلات سیاسی بیشتری از من دارد یا خیر. ایشان باید بدانند این حرف هایی که در جریان تبلیغات انتخابات مجلس می زند خداپسندانه نیست.

سلام نو – سرویس سیاسی: در حالی لیستی موسوم به لیست وحدت در جریان اصولگرایی منتشر شده که مخالفت ها با آن هیچ نشانی از واژه وحدت را باقی نگذاشته است.

وحید یامین پور یکی از مهم ترین افرادی که از گردونه رقابت های درون جناحی اصولگرایان حذف شد و جایش در لیست نهایی این جریان خالی است گفته است از صادق محصولی که به عنوان نماینده جبهه پایداری در گفت و گوهای مرتبط با لیست وحدت حضور داشته انتظار نداشته تا با انحصارطلبی و باندبازی نام او را خط بزند.

کافی است در فضای مجازی به ویژه توییتر هشتگ مربوط به انتخابات را پیگیری کنید آن وقت خواهید دید که چقدر انتقاد به لیست وحدت اصولگرایان زیاد است. یکی از کسانی که انتقادات نسبتا زیادی به او وارد است عزت الله اکبری تالارپشتی است. او علی رغم رزومه به مراتب پروپیمان تر از بسیاری از اعضای لیست وحدت شخصیت شناخته شده ای نیست.

حمید رسایی که امروز بیشترین انتقادات را نسبت به لیست وحدت داشته از کسانی که اکبری تالارپشتی را داخل لیست نهایی اصولگرایان گذاشته اند انتقاد کرده و گفته: آقای اکبری تالار پشتی که دو دوره نماینده مجلس بوده، اما برای فعال‌ترین رجال سیاسی کشور گمنام است، بر اساس چه ملاکی در لیست است؟ این افراد چطور به یکباره جای چهره‌های مقبول در بدنه رای‌ساز جامعه را می گیرند؟

با این وجود خود اکبری تالارپشتی معتقد است کمترکسی رزومه او را دارد. او در گفت‌وگو با سلام نو خطاب به رسایی اظهار کرد: آقای رسایی که حرف جهت داری درباره من زده می داند که بنده دو دوره نماینده مجلس بودم. من به ایشان بدی نکرده ام اما خوب بود آقای رسایی رزومه بنده را مطالعه می کرد. من در مجلس در جایگاه کارشناس صنعت و صاحب نظر در امور تولید هستم. من مثل آقای رسایی مواضع تند سیاسی نمی گیرم.

او افزود: از من چه انتظاری است که انتقادات روزنامه ای را مطرح کنم. من اگر بخواهم از شخصی ایراد بگیرم برنامه ای ایراد می گیرم. نمی دانم آقای رسایی تحصیلات سیاسی بیشتری از من دارد یا خیر. من برای ایشان احترام قائلم. ولی ایشان باید بدانند این حرف هایی که در جریان تبلیغات انتخابات مجلس می زند خداپسندانه نیست. خداوند می فرماید کسی که مومن باشد خدا از آبرویش دفاع می کند.

اکبری تالارپشتی با اشاره به مقبولیت لیست وحدت اظهار کرد: این لیست به مردم عرضه شده و به قول مقام معظم رهبری مردم خودشان می دانند باید چه کنند. قطعا این لیست مورد اقبال است اما من در این زمینه نباید حرفی بزنم.

او با اشاره به رزومه خود اظهار کرد: من استخدام وزارت خارجه هستم و از اوایل انقلاب فرماندار بودم. مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری مازندران بودم. دو دوره نماینده مجلس بودم. حتی رئیس کمیسیون صنایع بودم. رئیس سازمان صنایع و معادن استان تهران بودم که خودش در حد و اندازه یک وزارتخانه است.

نماینده پیشین مجلس با اشاره به شبهاتی که در رابطه با سابقه اصولگرایی او وجود دارد، خاطرنشان کرد:کمتر کسی در اصولگرایی سابقه من را دارد. ما از همان دوره که مقام معظم رهبری در جایگاه ریاست جمهوری بودند سینه چاک ایشان بودیم چه برسد به حالا که ولی فقیه هستند.

او همچنین با اشاره به اینکه در مدت اخیر سرش بسیار شلوغ بوده در رابطه با لیست اصلاح طلبان اظهارنظر نکرد و گفت این لیست را ندیده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید