این تبلیغات عجیب و غریب اما منحصر به چهره‌‌های گمنام نیست و تبلیغات سرلیست بعضی از لیست‌های انتخاباتی را در کانال‌هایی با محتوای جنسی می‌بینیم، کانالی که حتما در تضاد با دیدگاه این نامزد است.

سلام نو – سرویس سیاسی: احتمالا چهل سال پیش هیچ کدام از بنیانگذاران جمهوری اسلامی به خواب خود هم نمی‌دیدند که یک نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی وعده راه‌کارهای حلال برای ارضای جنسی جوانان را بدهد یا نماینده دیگری فیلم از خود، نشسته بر روی موکت را منتشر کند تا سند ساده زیستی در دست داشته باشد.

این مثال‌ها برای انتخابات آمریکا، انگلیس، عراق یا جای دیگری نیست و شیوه‌های تبلیغاتی و وعده‌هایی است که از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران، اصفهان و دیگر شهرهای بزرگ کشور دیده می‌شود.

وعده‌های عجیب و غریب و ساده زیستی‌های تقلبی در کنار فخر فروشی به ثروت و قدرت و طایفه از رخدادهایی است که این روزها به وفور در فضای تبلیغات انتخاباتی به چشم می‌خورد.

تمام این اتفاقات در حالی رخ داده است که شورای محترم نگهبان مدعی شده بود در این دوره از انتخابات سعی کرده است با دقت نظر بیشتری افرادی را تایید صلاحیت کند که به لحاظ اقتصادی شفاف تر و حتی پایبند تر به مبانی انقلاب و نظام باشند.

این تبلیغات عجیب و غریب اما منحصر به چهره‌‌های گمنام نیست و تبلیغات سرلیست بعضی از لیست‌های انتخاباتی را در کانال‌هایی با محتوای جنسی می‌بینیم، کانالی که حتما در تضاد با دیدگاه این نامزد است.

در نمونه‌ای دیگر در شهر یاسوج فردی به نام م.س هر روز در سه وعده غذا توزیع می کند و همایش های آنچنانی برگزار می کند که هزینه‌های کلانی نیز دارد.

یک نفر زیر برف می‌خوابد و دیگری رو به دوربین داد می‌زند و هر دو دم از ولایت و ولایتمداری می‌زنند و خود را مطیع رهبری می‌نامند تا از این راه نمدی برای خود ببافند!

اما چرا این چنین است؟ واقعیت این است بیشتر نامزدهای انتخابات معتقدند بدنامی بهتر از بی‌نام و نشانی است. پس برای تبلیغ خود دست به هر کاری می‌زنند. به سادگی دروغ می‌گویند، به سادگی وعده می‌دهند و برای یک رای بیشتر دست به هر کاری که ممکن باشد می‌زنند.

تنها کافی است نگاهی به دور و اطراف خود بکنید. گروه‌های چند ده هزار نفره تلگرامی که یک شبه پر می‌شوند و برای هر عضوی که اضافه کنید ده هزار تومان به شما می‌دهند. پیج‌های اینستاگرامی که یک شبه سر و کله‌ آن‌ها پیدا می‌شود و به طور عجیب و غریبی تبلیغ یک نماینده خاص را می‌کند.

این تبلیغات وقتی توهین آمیز‌تر می‌شود که نامزدهای انتخابات وعده‌های عجیب و غریبی می‌دهند، وعده‌هایی مثل تبدیل کردن حوزه خود به قلب اقتصادی ایران یا درست کردن وضعیت اقتصادی ایران تنها در مدت پنج سال! وعده‌هایی که عملا غیر ممکن،دروغ محض،غیر قابل دست‌یابی و خارج او وظایف و توان نمایندگی است.

کاش نامزدهای محترم انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش از همه چیز به شعور مردم ایران احترام می‌گذاشتند و به عقل و شعور آن‌ها توهین نکنند و کاش شورای نگهبان به این تبلیغات توهین آمیز و دروغ آلود رسیدگی کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید