سخنگوی سازمان تعزیرات به سخنان رئیس قوه قضائیه درباره قیمت خودرو واکنش نشان داد.

به گزارش سلام نو، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد دستور رئیس قوه قضائیه در خصوص نظارت بر افزایش قیمت خودروها اظهار کرد: ضابطه مند شدن قیمت خودرو از مواردی است که در مورد آن با ریاست دستگاه قضا هم نظر هستیم.

وی با اشاره به افزایش قیمت بی ضابطه ۱۰ میلیون تومانی به صورت روزانه برخی از انواع خودرو، افزود: سقف قیمتی خودرو باید از سوی مراجع نظارتی تعیین شود تا سازمان تعزیرات بتواند به گرانفروشی در این حوزه رسیدگی کند و آماده هستیم در صورت تعیین ضابطه برای قیمت خودرو و همچنین گزارش دستگاه‌های نظارتی همچون اتحادیه‌ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت به تخلفات در این حوزه در اسرع وقت و حتی در روزهای تعطیل رسیدگی می کنیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد قیمت گذاری خودرو در سایت های فروش، اظهار کرد: از دادستانی تقاضا می کنیم به نرخ گذاری در سایت های فروش ورود کنند چرا که قیمت سازی در این سایت ها یکی از دلایل افزایش بی ضابطه قیمت خودرو است.

به گزارش ایسنا، ابراهیم رئیسی در جلسه امروز مسئولان قضایی، با اشاره به گزارش‎هایی که در خصوص افزایش قیمت خودرو به دستگاه قضائی می‎رسد، این مسأله را امری غیرقابل قبول دانست و خواستار نظارت همه‎جانبه مسئولان وزارت صمت، سازمان تعزیزات و سازمان حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان در این زمینه شد.

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: مسئولان باید با انجام وظایف خود و تشدید نظارت، خصوصاً در ایام پایانی سال مانع افزایش کاذب قیمت کالاها شده و اجازه ندهند مردم در این زمینه نگران شوند./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید