روز ولنتاین با دشواری ها و گرفتاریهای احتمالی افراد برای چگونگی ابراز صحیح محبت به فرد مورد علاقه شان گره خورده است. برخی سفری عاشقانه یا رفتن به یک رستوران درجه یک را انتخاب نمایند. برخی دیگر به تهیه یک هدیه اکتفا می کنند اما در نهایت تصمیمتان به نوع روابط و شخصیتتان بستگی دارد.

با بهره گیری از تخصص کارکنان The Verge، و با استفاده از یک رویکرد غیرعلمی لیستی از ایده های عالی برای هدیه در روز ولنتاین را بررسی کردیم. ما ایده های خود را متناسب با نوع رابطه یا شخصیت شما و شریک زندگیتان پیشنهاد کردیم.

●       بازی SNIPPERCLIPS PLUS

Snipperclips یک بازی ماجراجویانه است که به صورت تعاملی و باهم انجام می شود. آیا می توانید با شریک زندگیتان همکاری کنید تا اشکال کاملی برای تکمیل معماها ایجاد نمائید؟ Snipperclips به شما کمک می کند تا رابطه تان را در قالب بازی با پازل های جالب یک معما که به اندازه کافی ساده هستند برای افراد مبتندی نیز هیجان انگیز است، به آزمون بگذارید.

●       دستگاه بستنی ساز CUISINART ICE-21 IRE CREAM

اگر فرد مورد علاقه تان از داشتن وسایل اشپرخانه فانتزی یا خورد بستنی لذت می برد می توانید بستنی ساز را انتخاب کنید. Cuisinart ICE-21 ارزان بوده و استفاده از آن بسیار آسان است و مقدار زیادی بستنی را در اختیار فرد مورد علاقه تان قرار می دهد که احتمالا این مقدار از بستنی را با شما نیز به اشتراک بگذارد.

●       جوراب های پشمی ALPACA

جوراب ممکن است نوعی کادوی خسته کننده و تکراری باشد که مردم در مورد هدیه دادن و هدیه گرفتن آن شوخی می کنند، اما یک جفت جوراب پشمی alpaca فانتزی هدیه مطلوبی است. این جوراب ها در سردترین اب و هوا، انگشتان پا را گرم نگه می دارد، و پشم آلپاکا آنقدر نرم است که باعث می شود هرگز نخواهید آنها را از پا در بیارید.

●       بازی STARDEW VALLEY

نحوه بازی Stardew Valley در مورد شما چیزهای زیادی می گوید. آیا خانه و حیاط شما تمیز نگه داشته شده است یا در هرج و مرج بوده و همه چیز بدون نظم و ترتیب هستند؟ آیا به یاد دارید در روزهای تولد خود به دوستان خود هدیه دهید؟ همه این موارد مهم است که در مورد شخصی بدانید، به خصوص قبل از اینکه با آنها درگیر اجرای بازی شوید. بخاطر داشته باشید که Stardew Valley یک آزمایش خوب صمیمیت است.

●       صندوق گذرواژه های DASHLANE

گذرواژه‌های زیادی برای به خاطر سپردن وجود دارد که می توانید این مسئولیت را از دوش شریک زندگیتان بردارید. Dashlane می تواند همه این گذرواژه ها را به خاطر بسپارد، به خصوص که این کار را به طرز ایمن انجام می دهد تا تنها افراد مد نظر خودتان بتوانند به این گذرواژه ها دسترسی پیدا کنند. این سیستم همچنین با VPN همراه است، بنابراین می توانید هنگام مسافرت به خارج از کشور به طور ایمنی به این گذرواژه ها دسترسی پیدا کنید.

●       VERGE MERCH

اگر عزیز شما دائماً در حال خواندن The Verge است، اول از همه، از آنها تشکر می کنیم. دوم، از فروشگاه کالای ما، که پر از ایده های عالی هدیه است، بازدید کنید. کاپشن، پد موس، لیوان، برچسب، پوستر و در نهایت تی شرت جز پیشنهادات ما است. شما می توانید از این وسایل برای هدیه به شریک زندگی تان استفاده کنید.

●       جک جداساز صوتی هدفون

کمتر این امکان وجود دارد که ترانه ها یا تماشای یک فیلم عاشقانه را بتوانید در لپ تاپ شخصی و همراه با شریک زندگیتان بشنوید یا بتوانید تماشا کنید. اگر در سفر هستید می توانید با استفاده از این جک جداساز هندزفری و هدفون استفاده کنید تا بتوانید با هم از تماشای فیلم مورد نظرتان در سفر لذت ببرید.

●       دیزنی پلاس

اگر "بچه ها" طرفداران دیزنی هستند، شما دیزنی پلاس را لازم دارید؛ یک فروشگاه فروشی که اساساً برای هر فیلم و نمایش هایی که از دیزنی (و اکنون فاکس) ساخته شده است، از فیلم های کلاسیک گرفته تا جنگ های ستارگان و مارول تا سیمپسون ها وسایلی وجود دارد. شاید دیزنی پلاس یکی از پیشنهادات مناسب برای شما و شریک زندگیتان باشد.

●       کیف پول EXENTRI

ظرفیت این کیف پول سه برابری ظاهر آن است که وارد جیب شما می شود، فضای شگفت انگیزی برای کارت ها و حتی پول نقد دارد و طراحی هوشمندانه ای دارد که به شما امکان می دهد کارت های پرکاربرد خود را به راحتی تفکیک کنید. شما می توانید جادو را با این کیف پول تجربه کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید