۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 41578312

 واحد کیانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت:۷۰ آتش نشان به همراه۲۰ دستگاه خودرو منبع دار و موتورسیکلت در دربی پایتخت ایمنی هوداران را بر عهده دارند.

همزمان با برگزاری نود و یکمین شهرآورد پایتخت، هفتاد آتش‌نشان در ۱۴ نقطه داخل، پارکینگ‌ها و سایر مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می شوند و تامین ایمنی هوداران را بر عهده دارند.

به گزارش سلام نو، واحد کیانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به برگزاری شهرآورد تهران گفت: همچون سال های گذشته، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تامین کننده ایمنی این مسابقه فوتبال خواهد بود.

وی افزود: همزمان با نود و یکمین شهرآورد پایتخت، ۷۰ آتش نشان به همراه۲۰ دستگاه خودرو منبع دار و موتورسیکلت از صبح فردا(پنجشنبه) در داخل و اطراف مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.

کیانی با بیان اینکه ماموران ایستگاه ۲۰ سازمان آتش نشانی(مجاورت ورزشگاه آزادی) در آماده باش کامل بسر می برند، تصریح کرد: مدیران عملیاتی سازمان آتش نشانی نیز در مسیرهای استقرار یافته حضور دارند و به گشت زنی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه تعدادی از هواداران شهرستانی دو تیم استقلال و پرسپولیس امشب(چهارشنبه شب) در کمپ های پیش بینی شده اطراف ورزشگاه آزادی مستقر می شوند، خاطرنشان کرد: تعدادی از آتش نشانان برای تامین ایمنی هواداران شهرستانی از امشب در برخی نقاط بیرونی ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به هواداران دو تیم توصیه کرد: در طول برگزاری مسابقه و پس از ان نهایت همکاری با آتش نشانان را داشته باشند و در صورت بروز هر گونه حادثه با حفظ خونسردی مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا ماموران مستقر در مجموعه ورزشی آزادی تهران اطلاع دهند.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید