مسابقه عجیب الهلال و الرائد در لیگ عربستان در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده با اعلام پنجمین پنالتی بازی و سومین پنالتی الهلال ادامه یافت تا دروازه‌بان الهلال ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند.

به گزارش سلام نو، در ادامه بازی‌های هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم الهلال که یکی از حریفان شهرخودرو ایران در گروه B لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۲۰:۵۰ امشب در استادیوم ملک سعود مقابل الرائد رده ششمی قرار گرفت.

الهلال شروع خوبی در این دیدار داشت و در دقیقه ۶ روی ارسال یاسر الشهرانی از جناح چپ زمین و ضربه روی پای کارلوس ادواردو به گل رسید و در دقیقه ۴۲ با ضربه پنالتی بافتیمبی گومیس برای دومین بار دروازه الرائد را باز کرد، اما این مهاجم فرانسوی در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده یک ضربه پنالتی را هم هدر داد.

محمد فوزیر، هافبک مراکشی الرائد در دقیقه ۶۰ با گلزنی از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل رساند، اما این بازیکن هم مثل بافتیمبی گومیس در ادامه مسابقه یک پنالتی را از دست داد و نتوانست در دقیقه ۸۹ کار را به تساوی بکشد.

این مسابقه عجیب در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز با اتفاق دیگری همراه بود و داور پنجمین پنالتی بازی و سومین پنالتی الهلال را اعلام کرد تا این بار عبدالله المعیوف، دروازه‌بان الهلال جلو بیاید و ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند.

الهلال عربستان که بعد از دو مساوی پیاپی در دیدار اخیرش به برتری رسیده و به رده نخست جدول لیگ حرفه‌ای عربستان صعود کرده بود، امشب هم با برتری ۳ بر یک مقابل الرائد ۳۸ امتیازی شد و همچنان صدرنشین ماند./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید