اجراي اين نشست بر عهده منصور ضابطيان بود و از نكات جالب اين جلسه عدم حضور بابك حميديان در اين جلسه به نشانه تحريم و اعتراض حضور امیریل ارجمند در نشست خبری فیلم پدرش بود.

سلام نو سرویس فرهنگ و هنر: نشست خبری فیلم "روز بلوا" به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان در پردیس ملت با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار شد.

اجرای این نشست بر عهده منصور ضابطیان بود و از نکات جالب این جلسه عدم حضور بابک حمیدیان در این جلسه به نشانه تحریم و اعتراض حضور امیریل ارجمند در نشست خبری فیلم پدرش بود.

نشست رسانه ای فیلم روز بلوا با حضور بهروز شعیبی(کارگردان)، داریوش ارجمند، لیلا زارع، محمد و پاشا جمالی علیمحمدی(بازیگران) ،امین جعفری(مدیر فیلمبرداری) ، کارن همایون فر(موسیقی)، سید علیرضا علویان (صداگذار)، سارا سمیعی(طراح لباس)، کامیار عشایری (طراح صحنه) و سحر عصر آزاد(منتقد) برگزار شد.

بهروز شعیبی در خصوص نام فیلم روز بلوار اظهار کرد : روز بلوا بیشتر از اینکه ما را به اتفاق بیرونی دعوت کند ما را به اتفاق درونی سوق می دهد و به معنای این بلوا و تغییر درونی است.

وی در ادامه در خصوص شخصیت روحانی این فیلم گفت : ما از ابتدا نمی خواستیم به روحانی بپردازیم، اما در مرحله نگارش به این نتیجه رسیدیم که این شخصیت یک روحانی باشد.

وی در همین راستا افزود : روحانی بخشی از جامعه است و بنده نمی خواستم در فیلم نسخه ای بپیچم بلکه می خواستم درامی را روایت کنم.

بهروز شعیبی در خصوص اینکه آیا پیشنهاد تولید فیلم روز بلوا از سمت سازمان اوج بود، اظهار کرد : خیر، پیشنهاد طرح از سمت ما بود و دوستان سازمان اوج محبت کردند که در این پروژه سرمایه گذاری کردند و بنده بسیار از این همکار خوشحال هستم.

مهران کاشانی در خصوص من به عنوان فیلمنامه نویس باید در خصوص شخصیتی می نوشتم که روحانی است و توقع جامعه از او چیز دیگری است و حساسیت ها بسیار بالا است.

وی در همین راستا ادامه داد : من نمی دانم چرا اینقدر حساسیت بر روی روحانی بالا است ، به عنوان مثال اگر یک کشیش بود هم همین حساسیت ها وجود داشت.

داریوش ارجمند در ابتدای صحبت هایش ضمن گفتن مرگ بر آمریکا، شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و ترامپ رییس جمهور آمریکا را حمال خطاب کرد و با انتقاد از خبرنگاران اذعان کرد : اگر علی سرتیپی نیز این فیلم رو می ساخت باز هم همین سوالات را می پرسیدید؟

وی در همین راستا ادامه داد : تمامی این فیلم در جامعه نمود دارد و تشکر می کنم از بهروز شعیبی که این جسارت را داشتند تا این فیلم را بسازند. شجاعت بهروز شعیبی من را به این فیلم کشاند تا در آن بازی کنم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید