دبیر شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان نوشت: این شورا در انتخابات پیش روی مجلس در حوزه انتخابیه تهران لیستی ارائه نمی کند.

به گزارش سلام نو، "آذر منصوری" دبیر شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان شامگاه سه شنبه در حساب توییتری خود نوشت: ﺷﻮﺭﺍی عالی سیاست گذاری ﺟﺒﻬﻪ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯿﻪ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻟﯿﺴﺖ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺗﯽ ﻧﻤﯽﺩﻫﺪ. ﺍﺣﺰﺍﺏ ﻋﻀﻮ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﻭ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﻟﯿﺴﺖ ﺑﺪﻫﻨﺪ.

شورای عالی سیاست ­گذاری جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی هم در بیانیه ای با اعلام حمایت از حق قانونی احزاب اصلاح طلب برای رقابت حداقلی در رقابت‌های انتخابات مجلس یازدهم، اعلام داشت: از شوراهای اصلاح طلبان استان­ها تقاضا می­ کنیم متناسب با واقعیات صحنه­ های رقابت، راسا و به شکل اقتضایی نسبت به معرفی نامزدها و کمک به حضور پررنگ مردم، نهایت سعی و تلاش خود را مبذول دارند.

این بیانیه یادآور شد: در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام شهر، شمیرانات و پردیس، عمده­ ظرفیت و فرصت حضور احزاب و شخصیت‌های نام آشنا از این جبهه گرفته شده است. با این شرایط هرگونه تصمیم احزاب عضو که امکان رقابت حداقلی در این حوزه برای آنان باقیمانده است مورد احترام بوده و حق قانونی آنهاست تا با نام و عنوان خود از نامزدهای مورد نظر خود حمایت کنند.

اصلاح طلبان در این بیانیه تاکید کردند: بر اساس نتایج کنونی برآمده از فرایند بررسی و رسیدگی به صلاحیت نامزدهای اصلاح طلب حوزه‌های انتخابیه از سوی هیات های اجرایی، نظارت، متاسفانه عمده دبیران کل احزاب و چهره‌های نام آور ما در اکثر حوزه‌های انتخابیه به گونه ای رد صلاحیت شده اند که امکان حضور نامزدهای این جبهه به شکل کامل در سطح ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور فراهم نیست و امکان رقابت عادلانه برای جریان ریشه ­دار اصلاح طلب میسر نیست.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می شود./ ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید