برقراری رابطه  با دیگران به خصوص اعضاء خانواده یکی ازمهمترین بخش های زندگی افراد است. اما در این میان روابط بین زوج ها از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. برخی از زوج ها مشکلات  اساسی دارند،  که قابل حل به نظر نمی رسند. اما برای زوج هایی که می خواهند روابط خود را محکم و ماندگار نگه دارند، کارهای بسیار ظریف و ساده ای  وجود دارند که می توانند برای اطمینان از تحقق این امر انجام دهند. هزینه وتلاش زیادی لازم نیست، اما انجام شان نتایج ارزشمندی به همراه دارد. در اینجا به 6 مورد از آن ها اشاره شده است.

1. احساس خود را بیان کنید

لازم نیست، نامه های عاشقانه طولانی بنویسید. اما، همیشه درباره احساس تان با او صحبت کنید. ممکن است لحظات کمی در کنار هم باشید،  به او نگاه کنید و بگویید من به خاطر داشتن تو خوشبختم، تو واقعا دوست داشتنی هستی، من چه کاری انجام داده ام که سزاوار این خوشبختی شده ام؟ دفعه بعد هرکدام این افکار به ذهن تان می رسد، باید آن را با صدای بلند بیان کنید. مطمئن باشید تاثیرعمیقی بر شریک زندگی تان خواهد گذاشت.

2. او را در آغوش بگیرید

ساده ترین حرکات می توانند تفاوت های بزرگی ایجاد کنند. اما آغوش گرم بهترین دارو برای هر کسی است که احساس کمبود عاطفی می کند، این بدان معنی خواهد بود که خیلی بیشتر به درک احساسات از طرف او نیاز دارید.

3. در طول روز با یک دیگر ارتباط برقرار کنید

به علت در گیری های کاری بیشترین بخش روز را از یک دیگر دور هستید. به همین دلیل چند دقیقه از روز را برای تماس با آن ها و یا ارسال یک پیام زمان بگذارید. اگر می دانید که آن ها مشغول هستند و بلافاصله پاسخ نمی دهند برای آن ها پیام کوتاه بفرستید تا به آن ها توجه وعشق تا ن را یاد آوری کنید.

4. تمام توجه خود را به آن ها بدهید

طبیعی است که ذهن شما از حواس پرتی های بیرونی مانند آن پروژه ناتمام، صورتحساب هایی که باید پرداخت شوند و غیره خسته شده است، اما وقتی در کنار همسر هستید، حتماً همه چیز را کنار بگذارید و تمام توجه تان را به  آن ها بدهید. در واقع به آنچه می گویند گوش دهید و با آن ها صحبت کنید. این زمان با کیفیت و مهمی است که با هم می گذرانید و هیچ مقدار پول و فناوری نمی تواند آن را جبران کند.

5. به زندگی شخصی علاقه نشان دهید

به زندگی شغلی و سرگرمی های آن ها علاقه مند شوید. در مورد دوستان و خانواده آن ها سوال کنید. این باعث می شود آن ها بدانند مورد توجه و اهمیت شما هستند.

6. آنها را سورپرایز کنید

رابطه ای که خیلی خسته کننده می شود احتمالاً طولانی نخواهد بود. مطمئناً ممکن است با یکدیگر راحت باشید و روال عادی را بگذرانید، اما اجازه ندهید که برای یک دیگر تکراری شوید. کاری به صورت خودجوش انجام دهید که باعث خوشحالی آن ها شود. حتما نیازی به انجام کار های عجیب و پر هزینه نیست. یک یادداشت ساده با دست نوشته در کیف آن ها، یا گذاشتن آن لای درب اتومبیل تمام چیزهایی است که لازم است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید