پازل مشکوک جلسه مدیران سرخابی با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا زمانی تکمیل می شود که زمان بازی های برگشت برسد و باز هم عربستانی ها و یا حتی نماینده های امارات دوست نداشته باشند به ایران بیایند و با لابی های قوی، دوباره این سازمان را تحت فشار بگذارند تا میزبانی را از ایران بگیرند.

سلام نو - سرویس ورزشی: پس از جلسه 4 نماینده باشگاه های ایرانی با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال تصمیم بر این شد که دیدار تیم های فوتبال استقلال برابر الکویت کویت و شهرخودرو ایران برابر الرفاع لبنان در کشور ثالث یعنی امارات برگزار شود. طبق این تصمیم، شهر خودرو در شهر شارجه میزبان حریف بحرینی خود است و استقلال در دوبی به مصاف الکویت می رونند.

به گزارش سلام نو، اسماعیل خلیل زاده و محمدحسن انصاری فرد در حالی این خبر را در بوق و کرنا کرده اند که 2 روز قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا این پیشنهاد را طی نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرده بود که این پیشنهاد مورد قبول باشگاه های ایرانی قرار نگرفته بود و حتی اسماعیل خلیل زاده و فرهاد حمیداوی شدیدا از منافع ایران دفاع کردند و اعلام کردند در کشوری جز ایران به مصاف حریفان پلی آفی خود نمی روند. حالا معلوم نیست چه اتفاقاتی در مالزی افتاده است که معاون وزیر ورزش و جوانان به همراه 4 نماینده باشگاه ها، خیلی زود از تصمیم خود پشیمان شده اند و به دنبال حضور در لیگ قهرمانان آسیا افتاده اند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال و سخنگوی وزارت ورزش و جوانان می گویند که AFC قبول کرده تضمینی برای میزبانی قطعی نمایندگان ایران در ورزشگاه اختصاصی خود بدهند؛ سخنی که فعلا در حد ادعا است و هیچ نامه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر ضمانت نیامده است. این رشته اتفاقات اخیر به نوعی بوی دروغ از مدیران سرخابی را می دهد و گویی از تاوان انصراف از آسیا ترسیده اند. معلوم نیست طی 2 ساعت دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا چگونه توانسته نظر کمیته اجرایی و کمیته مسابقات AFC را تغییر دهد، آن هم در فاصله 2 روز مانده تا شروع بازی های پلی آف تیم های ایرانی.

پازل مشکوک جلسه مدیران سرخابی با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا زمانی تکمیل می شود که زمان بازی های برگشت برسد و باز هم عربستانی ها و یا حتی نماینده های امارات دوست نداشته باشند به ایران بیایند و با لابی های قوی، دوباره این سازمان را تحت فشار بگذارند تا میزبانی را از ایران بگیرند. با تمام این اتفاقات مشکوک و برخلاف گفته های مدیرعامل استقلال و مالک شهرخودرو،باید روز شنبه به مصاف حریفان خود بروند.

فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو که اکنون در مالزی به سر می برد در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار سلام نو در خصوص این جلسه گفت: دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما این قول را داد که با توجه به حضور حریفان استقلال و شهرخودرو در کشور امارات، دیدارهای پلی آف در این کشور برگزار شود اما به طور قطع بازی های دور برگشت مرحله گروهی در ایران برگزار خواهد شد. اتفاقی که حتی به نفع نماینده های ایران است زیرا حمایت هواداران در بازی های برگشت خیلی می تواند به نفع هر 4 تیم ایرانی باشد.

وی افزود: ما امشب یا فردا صبح عازم شارجه می شویم تا با نماینده بحرین بازی کنیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و آماده این بازی هستیم تا بتوانیم به مرحله گروهی صعود کنیم. تمام این آشوب ها و مشکلات زیر سر همین نماینده بحرین است اما ما تلافی خواهیم کرد و حسرت مرحله گروهی را به دل آن ها خواهیم گذاشت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید