امیدواریم باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال بتوانند کاری بکنند که این مسئله زودتر حل شود. تمام منطقه می‌دانند کشور ما یکی از امن‌ترین کشورهای آسیا است و ورزشگاه‌های ما، بهترین میزبان های آسیایی هستند.

سلام نو - سرویس ورزشی: سرمربی فعلی تراکتور می‌گوید در 2 بازی ابتدایی تیمش، بزرگان این تیم مانند شجاعی و دژاگه کمک زیادی به او کرده‌اند.

به گزارش سلام نو، پس از نتایج ضعیف مصطفی دنیزلی با تراکتور، هدایت این تیم به ساکت الهامی سپرده شد تا این مربی بتواند با درخشش در ادامه نیم‌فصل اول، اعتماد محمدرضا زنوزی را جلب کند و او را تا پایان فصل ابقا کند. الهامی با یک شکست، 2 تساوی و 4 پیروزی آمار خوبی را ثبت کرد تا ضمن بازگشت سرخ‌های تبریزی به جمع مدعیان، انگیزه مضاعفی برای نیم‌فصل دوم داشته باشد.

الهامی در گفت‌وگو با سلام نو در خصوص شرایط تیمش و اردوی ترکیه گفت: تیم با شرایط خوبی به تعطیلات رسید و تلاش و از خودگذشتگی بازیکنان باعث شد چنین نتایجی به دست بیاوریم. بازیکنان بزرگ تیم مانند اشکان دژاگه و مسعود شجاعی سهم به سزایی در این نتایج داشتند زیرا من هنوز شناحت کافی از بازیکنان نداشتم و تنها دغدغه‌ام، بازیابی روحی بازیکنان بود. اتفاق مثبتی که در اردوی تیم بعد از دیدار با فولاد افتاد و انگیزه بازیکنان در ادامه رقابت‌ها 2 چندان شد.

وی ادامه داد: دوست داشتم با کادر قبلی کار کنم و به تراکتور کمک کنم اما مشکلاتی پیش آمد که نتوانستم در تیم بمانم. این لطف زنوزی بود که من را به تیم برگرداند و امیدوارم بتوانم جواب مدیریت و هواداران را به نحو احسن بدهم. ما تا روز آخر تلاش می‌کنیم که جزو مدعیان باشیم و جدی‌ترین هدف ما قهرمانی است.

سرمربی تراکتور درباره جدایی فورچونه و سوگیتا گفت: کوین عملکرد خوبی نداشت و با تیم هماهنگ نبود. شرایط برای او سخت شده بود و ما نمی‌خواستیم فورچونه با ماندن در تراکتور، فوتبالش افت کند. البته او مصدومیت جزیی داشت که نگران‌کننده بود و دوست نداشتیم روی کسی حساب باز کنیم که امکان دارد در نیمه‌های راه ما را تنها بگذارد. سوگیتا نیز مصدومیتی داشت که باید جراحی می‌کرد و نمی‌توانست در ادامه فصل با ما باشد. من به او توصیه کردم با توافق با باشگاه برای رفع مصدومیتش به ژاپن برگردد و از ابتدای فصل آینده به جمع ما اضافه شود. او از بازیکنان خوب تراکتور در این 2 فصل بوده و اگر آماده بود، قطعا روی او حساب می‌کردم.

الهامی در خصوص نقل و انتقالات تراکتور گفت: ما یک مهاجم الجزایری را به خدمت گرفتیم که آمار خوبی دارد. او در اردوی ترکیه هم خودش را به خوبی نشان داد و با کمک موسسه کارندیش توانستیم او را با قراردادی مطمئن جذب کنیم که اگر خدایی ناکرده، هر وقت راه باشگاه و این بازیکن جدا شد، مشکل مالی برای ما پیش نیاید. به دنبال یک مدافع خارجی هستیم تا خط دفاع خود را تقویت کنیم و در صورت جذب این بازیکن، پرونده نقل و انتقالات ما تمام خواهد شد.

وی درباره اتفاقی که برای نماینده های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا افتاده و امکان دارد این اتفاق در فصل بعد هم ادامه‌دار باشد، تصریح کرد: به هر حال تلاش ما این است که سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم و پشت ما به هواداران‌مان گرم است. نمی‌خواهیم با ناعدالتی و زورگویی حمایت آن‌ها را از دست بدهیم. امیدواریم باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال بتوانند کاری بکنند که این مسئله زودتر حل شود. تمام منطقه می‌دانند کشور ما یکی از امن‌ترین کشورهای آسیا است و ورزشگاه‌های ما، بهترین میزبان های آسیایی هستند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید