کمپانی شیائومی پس از ورود به حوزه تلویزیون های هوشمند، در یک سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و تنها در هندوستان یک میلیون دستگاه تلویزیون فروخته است. با کسب این موفقیت و آگاهی از تمایل بازار به خرید تلویزیون و ساند بار با برند شیائومی، شرکت چینی به تازگی دو مدل تلویزیون هوشمند و یک ساند بار جدید را معرفی کرده که در ادامه به مشخصات فنی این محصولات می پردازیم.

به گزارش سلام نو ، تلویزیون های جدید به عنوان نسخه های حرفه ای Mi TV 4X و Mi TV 4A با پسوند Pro، به ترتیب 55 و 43 اینچی بوده و از چیپست 64 بیتی Amlogic 960X به همراه رابط کاربری Android TV بهره می برند.

تلویزیون های جدید شیائومی از پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی برخوردارند

در این بین Mi TV 4X Pro به پنل 4K با عمق رنگ 10 بیتی مجهز شده و از فناوری HDR10 پشتیبانی می کند. این تلویزیون 55 اینچی با بدنه فلزی و حاشیه های باریک، از پردازنده گرافیکی Mali-450 بهره برده و به 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از نظر ارتباطات نیز تلویزیون هوشمند شیائومی سه درگاه HDMI، یک پورت S/PDIF، درگاه اترنت، بلوتوث 4.2 و وای فای 802.11 b/g/n داشته و برای پخش صدا نیز از اسپیکرهای استریو 20 واتی با پشتیبانی از DTS-HD برخوردار است.

از طرف دیگر تلویزیون 43 اینچی شیائومی با پنل FullHD و عمق رنگ 8 بیتی عرضه شده و حافظه رم نیز در این مدل به 1 گیگابایت کاهش یافته است (سایر مشخصات مشابه هستند). در ضمن هر دو نسخه از دستیار صوتی هوشمند و همچنین پلتفرم استریم Chromecast گوگل نیز پشتیبانی می کنند.

در نهایت شیائومی برای تلویزیون های هوشمند جدید خود از یک دستگاه ساند بار نیز رونمایی کرده که با دو اسپیکر گنبدی 20 میلیمتری به همراه دو ساب ووفر 2.5 اینچی، کیفیت و حجم صدای در خور توجهی را ارائه می کند.

گفتنی است محصولات جدید شیائومی از هفته آینده به بازار (ابتدا در هندوستان) عرضه می شوند که Mi TV 4X Pro با قیمت 567 دلار، Mi TV 4A Pro با قیمت 326 دلار و ساند بار Mi SOundbar با قیمت 70 دلار به دست مشتریان خواهند رسید.

/دیجیاتو

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید