علم الهدی در حالی سفیر انگلیس را به تکه تکه شدن آن هم توسط نیروهای خط حاج قاسم تهدید می‌کند که آمریکا سعی دارد از فشار دیپلماتیک خارج شود و ترور سردار سلیمانی را حداقل از منظر نابودی تهدید منطقی جلوه دهد و از سوی دیگر ارتباط ایران با اروپا را به سطح جدیدی از تقابل برساند تا برجام نابود شود.

سلام نو – سرویس سیاسی: اگر تا چند سال پیش نام سید احمد علم الهدی، روحانی تندرو مشهدی، با ضدیت با اصلاح‌‎طلبان گره خورده بود امروز می‌توان به جرات او را چهره‌ای دشمن شاد کن دانست، دشمنی که این بار اصلاح‌طلب و اعتدالی نیست بلکه آمریکا، اسرائیل و دیگر متحدان آن‌ها است.

امام جمعه جنجالی مشهد سه شنبه در جمع راهپیمایان مشهدی سخنانی تند گفت که در شرایط ملتهب ایران چنان بنزینی روی آتش، به خصوص آتش افروزی دشمن خارجی، به حساب می‌آید.

او با اشاره به تحرکات اخیر سفیر انگلیس در تهران گفت: سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست؛ سفیر انگلیس باید تکه تکه شود. انگلستان باید ممنون عناصر امنیتی ما باشد؛ اگر این عنصر ناپاک دست نیروهای خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود.

علم الهدی بعد هم اشاره‌ای به رد نشدن دانشجویان از روی پرچم آمریکا و اسرائیل کرد و با ستون پنجم خواندن آن‌ها گفت: اینهایی که از روی پرچم آمریکا و اسرائیل رد نشدند ستون پنجم هستند؛ در همه دنیا با ستون پنجم دشمن چه می‌کنند؟

این اولین بار نیست که اظهارات، تحرکات و تنش آفرینی‌های امام جمعه مشهد باعث تشنج در فضای کشور می‌شود، اما شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین و بدترین دفعات است!

او در حالی سفیر انگلیس را به تکه تکه شدن آن هم توسط نیروهای خط حاج قاسم تهدید می‌کند که آمریکا سعی دارد از فشار دیپلماتیک خارج شود و ترور سردار سلیمانی را حداقل از منظر نابودی تهدید منطقی جلوه دهد و از سوی دیگر ارتباط ایران با اروپا را به سطح جدیدی از تقابل برساند تا برجام نابود شود.

اظهارات علم الهدی آن طور که مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز می‌گوید "هم برخلاف قانون و هم برخلاف اسلام و خصوصا برخلاف منافع ملی است."

کجای قانون ایران و کجای دستور اسلام آمده است که سفیر کشور دیگری، حتی به فرض ایراد خطا، باید تکه تکه شود! آن هم بدون محکمه و دادگاه و قاضی!

این سخنان امام جمعه مشهد تکریم شهید قاسم سلیمانی است یا قدرتمند نشان دادنش؟ قاسم سلیمانی کدام دشمنش را تکه تکه کرد که هم خط‌های او چنین کنند؟ انگار آقای علم‌الهدی اطلاع ندارد که قاسم سلیمانی که بود! قاسم همان کسی بود که به زن و بچه‌های داعش غذا می‌داد و فکر درمانشان بود.

آقای علم الهدی که حتما به جمله "اگر دیدید دشمن از شما تعریف کرد به خودتان شک کنید" اعتقاد دارند بد نیست نگاهی به صفحات اول رسانه‌های خط دشمن ایران یعنی بی.بی.سی فارسی، ایندپندنت فارسی، صدای آمریکا و ایران اینترنشنال بکنند تا ذوق زدگی دشمن را تماشا کنند و به خود شک کنند!

کاش امام جمعه مشهد سری به اینترنت بزنند و ببیند سخنرانی جذاب(!) ایشان دست به دست می‌شود و سفیر آمریکا در برلین درباره آن می‌نویسد: "این اظهارات را نمی‌شود نادیده گرفت. حرف‌های ایشان باید بلند در آمریکا، اروپا و همه‌جا پخش شود. اینها دیگر قابل چشم‌پوشی نیستند."

آقای علم الهدی که هوادار و یار و همراه دارد. به همان‌ها دستور دهد همان موج پیامکی‌ای را که برای پالرمو و اف.ای.تی.اف راه انداختند را بیاندازند و رابطه با انگلیس را رسما قطع کنند که حداقل خسارت کار از کانال رسمی وارد شود نه اینکه با چنین حرف‌هایی بر سر منافع ملی پتک بکوبند.

بیایید اصلا از سفیر انگلیس صحبت نکنیم. بالاخره نیروی خارجی است و آقای علم الهدی اعتقادش این است، ولی با کدوم با منطق، با کدام اعتقاد، با کدام دین دوستی، با کدام وطن دوستی و با کدام ولایت دوستی می‌توان ستون پنجم نامیدن مشتی دانشجو که از روی پرچم آمریکا و اسرائیل رد نشده‌اند را توجیه کرد؟

این دانشجوها که از آسمان نیافتاده‌اند و تربیت شده سیستم پهلوی و آمریکا و اسرائیل نیستند! این‌ها فارغ التحصیلان آموزش و پرورش جمهوری اسلامی هستند و حالا با یکی از شعارهای نظام همدل نیستند! به هر دلیلی دوست ندارند از روی پرچم رد شوند. این ستون پنجم است یا آن کسی که با چفیه بسیج روی پرچم آمریکا راه رفت و بعد با اختلاس به کانادا پرواز کرد!؟

آقای علم الهدی کشور روزهای حساسی را می‌گذراند، امروز دی 96 نیست که کبریت در انبار باروت بیاندازید و بشود مسئله را جمع کرد، آتش افروزی‌های امروز ضررهایی جبران ناپذیر به ایران و نظام خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید