ویدا جوان دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان است که با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ شبکه ۳ سیما در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به مخاطبین معرفی شد و بازی در سریال های مشهوری نظیر «ماه و پلنگ»، «پژمان»، « شمعدونی» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : «ویدا جوان» بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، در خصوص فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: : مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی رضا جودی را هر شب از شبکه یک سیما ساعت ۲۱ در حال پخش دارم وهمچنین در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «موافقت اصولی» به کارگردانی امیر پور کیان و تهیه‌کنندگی سید ضیا هاشمی هستم.

وی در همین راستا ادامه داد : البته در این فیلم سینمایی «موافقت اصولی» نقش کوتاهی دارم و در کنار هنرمندانی همچون بهاره افشاری، بنیامین بهادری، آرمان درویش و بیتا فرهی و ... به ایفای نقش پرداخته‌ام.

بیشتر بخوانید :

معرفی سریال «زیر همکف» / سریالی برای خانواده با محوریت جوانان + تیزر سریال

بازیگر سریال‌«زیرهمکف» در خصوص شاخص‌ترین نقشی که ایفا کرده است اظهار کرد: من برای تمامی نقش‌های که بازی کردم سعی کردم تمام انرژی‌ام را صرف کنم و تا اینجا همه نقش‌هایم را دوست داشتم، اما در سریال «ماه و پلنگ» در نقش کتایون بیشتر می‌توانستم خودم را به چالش بکشم و ابعاد مختلف بازی خودم را نمایان کنم و به این خاطر این نقش دوست‌داشتنی‌تر است اما مردم از سریال «پژمان»، «زمانه» و «ماه و پلنگ» من را می‌شناسند.

بازیگر سریال «پژمان» در خصوص ترجیح خود برای ایفای نقش مثبت یا منفی اظهار کرد: من پیش‌ازاین نقش منفی را خیلی دوست داشتم و به نظرم نقش منفی جای مانور بیشتری برای بازیگر دارد به خاطر همین هم در سریال «پژمان» و هم در «ماه و پلنگ» نقش منفی را پذیرفتم، اما فکر می‌کنم گاهی اوقات هم به همان اندازه نقش‌های مثبت هم می‌توانند روی بیننده تأثیر بگذارند و به همین دلیل در حال حاضر در مقطعی هستم که برایم تفاوتی ندارد و نقش خوب و آن پیام نقش بیشتر برایم حائز اهمیت است.

ویدا جوان دورنمای خود از بازیگری را این‌گونه تشریح کرد: آدمی نمی‌توان آینده خود را پیش‌بینی کند و فقط می‌تواند حدس و گمان‌هایی زند و آرزوهایی داشته باشد و آرزوی من برای بازیگری این است که خودم از خودم راضی باشم و مردم که من را در قالب یک نقش می‌بینند، آن نقش را بپذیرد و قبول کند و من بتوانم بازیگری را با بالا بردن دانشم به‌خوبی انجام دهم و هرروز سواد و توانم را در بازیگری پیشرفت کنم و جایزه خاصی گرفتن برایم غایت نیست.

وی در خصوص مهم‌ترین اولویت پذیرش نقش افزود: فیلم‌نامه مهم‌ترین اولویت من برای پذیرش یک نقش است و در مراحل بعدی اولویت های دیگری را لحاظ خواهم کرد.

بازیگر سریال «شمعدونی» در خصوص ترجیح خود برای بازی در سینما و یا تلویزیون اظهار کرد: بازی در تلویزیون و سینما برایم متفاوت است، ویژگی تلویزیون این است که در تلویزیون اقشار بیشتری از مردم، بازیگر را بیشتر می‌بینند و این احساس نزدیکی با مردم را در تلویزیون من بیشتر احساس می‌کنم و سینما برای قشر خاص‌تری است اما من در این شرایط فعلی، مدیوم سینما را بیشتر دوست دارم، البته درنهایت برای بازیگر نباید بازی در مدیوم‌های مختلف متفاوت باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید