در اولین روز سال ۲۰۲۰ میلادی سوپرگل علیرضا جهانبخش بزرگترین هدیه به هم تیمی ها و هواداران برایتون شد.

صبوری و نجابت او در مقابل سخت گیری های فنی معتبرترین و جذابترین لیگ فوتبال باشگاهی دنیا یعنی لیگ جزیره انگلستان ستودنی است، ریش قرمز محجوب و محبوب فوتبال ایران در حالیکه فشار سنگین عنوان گرانترین عضو مجموعه برایتون را با خود از ابتدای شروع کارش در لیگ برتر انگلستان حمل می کرد بعلت عدم آمادگی فنی او در کنار نبود اعتماد از جانب کادر فنی برایتون عملا" به یک بازیکن نیمکت نشین و گاها" سکونشین تبدیل شد.

بازگشت جهانبخش بهترین اتفاق ممکن برای تیم ملی فوتبال ایران است، غیبت یک جهانبخش آماده در تیم ملی ایران در دو بازی حساس مقابل بحرین و عراق به قیمت دو شکست تلخ تمام شد.

علیرضا جهانبخش قطعا" یک الگوی مناسب وطنی برای فوتبالیست های ایرانی است ، او هیچوقت دست از تلاش در جهت رشد و شکوفایی اش نکشید، علیرضا بجای حسادت و بهانه گیری و واکنش های احساسی با حرفه ای گری محض، در کشور وینستون چرچیل معروف که سمبل سیاسیون مکار و سیاس بود، درس سیاست داد.

تسلط مثال زدنی او به زبان انگلیسی  کمک دو چندانی به استمرار او در سطح اول فوتبال باشگاهی اروپا می کند، آیا ریش قرمز فوتبال ایران روزی پیراهن یکی از بزرگترین تیم های باشگاهی فوتبال اروپا را به تن می کند؟

جواب این سوال سخت است چرا که در فوتبال مثل زندگی کسی از آینده خبر ندارد، ولی علیرضا جهانبخش می تواند با شخصیت بالای فنی و اخلاقی اش که او را از حاشیه های کشنده یک فوتبالیست دور می کند ،در کنار تلاش در تمرینات فوتبال ایران را به آرزوهای دست نیافتنی اش برساند، راه او سخت و طولانی است.

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید