شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به لحاظ تکنیکی امکان ندارد که هوا در دستگاه‌های تلمبه و توریع کننده وجود داشته باشد و فرستادن بنزین به بیرون ممکن شود.

به گزارش سلام نو، به لحاظ تکنیکی اگر هوا در دستگاه‌های تلمبه و توریع کننده وجود داشته باشد امکان فرستادن فراورده به بیرون وجود ندارد.

شهرام رضایی ، درباره کم فروشی بنزین گفت: به لحاظ تکنیکی اگر هوا در دستگاه‌های تلمبه و توریع کننده وجود داشته باشد امکان فرستادن فرآورده به بیرون وجود ندارد. به لحاظ تکنیکی امکان ندارد که هوا در تلمبه بچرخد حتما باید فرآورده بچرخد تا تلمبه کار کند.

وی افزود: آنچه باعث ایجاد شائبه شده اینکه گاهی ممکن است کسی به جایگاه مراجعه کرده و درخواست ۴۰ لیتر بنزین داشته باشد اما مشاهده کند که ۵۰ لیتر وارد باک شده است و این تصور برای عامه بوجود می‌آید که هوا در بنزین وجود دارد. این موضوع چند دلیل دارد، ممکن است در سوخت‌گیری قبلی نازل سرجای خود قرار نگرفته باشد. به عنوان مثال یک موتورسیکلت ۱۰ لیتر بنزین دریافت کرده نازل سر جای خود قرار نگرفته، اتومبیل بعدی که مراجعه می‌کند برای ۴۰ لیتر بنزینی که وارد باک شده هزینه ۵۰ لیتر را پرداخت می‌کند و ایجاد اشکال می‌کند.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: اگر کسی اعتراض داشت و اتفاقی در یکی از نازل‌های جایگاه‌های کشور رخ داد، می‌تواند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرد و موضوع را اعلام کند، ما حتما مراجعه و سرکشی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه توزیع غیر بنزین در جایگاه‌ها به لحاظ تکنیکی امکانپذیر نیست، یادآور شد: علاوه بر اینکه سازمان استاندارد روی تلمبه‌ها برچسب می‌زند ما هم نظارت داشته و کنترل کمی و کیفی داریم و بصورت رندوم نیز جایگاه‌ها را  بازرسی می‌کنیم./ایلنا

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید