سقوط یک مار پیتون غول پیکر از سقف آشپزخانه موجب وحشت یک خانواده مالزیایی شد.

به گزارش سلام نو، مرد مالزیایی که سر و صدا‌های مشکوکی را از سقف آشپزخانه خانه‌اش می‌شنید هرگز تصور نمی‌کرد که این صدا‌های عجیب مربوط به حضور یک مار پیتون غول پیکر در بالای سر او و خانواده‌اش باشد.

سقوط این مار پیتون غول پیکر از سقف آشپزخانه به پایین موجب وحشت این مرد و خانواده‌اش شد. فرار از هوای نامطلوب موجب شده بود تا این مار سقف آشپزخانه این مرد که هویتش مشخص شده را برای پناهگاه انتخاب کند. در این حادثه که در منطقه " آیونگ" ایالت جوهور مالزی رخ داد مار پیتون توسط ماموران آتشنشانی شکار شد.

دو ویدئویی که از این اتفاق منتشر شده است ماموران آتشنشانی را در حال شکار این پیتون غول پیکر نشان می‌دهد. ویدئوی اول یکی از ماموران را با تجهیزاتی مخصوص حین آوردن مار به پایین نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که وقتی قسمت سر مار را با این وسیله مهار کرده همکار دیگر او با گرفتن دم این پیتون سعی می‌کند آن را از بالای سقف به پایین بکشد. در ویدئوی منتشر شده دوم نیز این مامور حین گرفتن مار در کف آشپزخانه و انتقال آن به بیرون از خانه دیده می‌شود.

یکی از این ویدئو‌ها در زمان انتشار تاکنون حدود ۸۰ هزار بیننده داشته است. وقوع این حادثه در حالی رخ داد که بنا به گزارش یکی از رسانه‌های مالزی رخ دادن چنین صحنه‌ای در این منطقه از مالزی به ندرت دیده می‌شود.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در مالزی در حالی خبرساز شد که چند روز پیش نیز فرار معجزه آسای یک پسر ۴ ساله استرالیایی از حمله مار پیتون خبرساز شده بود. این پسر خردسال که با حمله مرگبار این مار غول پیکر در آستانه مگر قرار داشت با واکنش استثنایی پدرش از مگر حتمی گریخت./ رکنا

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید