مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر خبر از مرگ زن ۴۷ ساله اسلامشهری به خاطر عدم رعایت ایمنی داد.

به گزارش سلام نو، سویف منطقی با بیان این که گاهی بی تفاوتی برخی شهروندان به هشدارهای ایمنی گاهی به قیمت جان یک یا چند نفر تمام می شود، اظهار داشت:شامگاه دوشنبه یک بانوی ۴۷ ساله اسلامشهری به واسطه نصب غیر اصولی لوله بخاری بالای آبگرمکن جان خود را از دست داد.

وی افزود: البته کارشناسان هنوز در حال بررسی جزئیات بیشتر حادثه هستند اما آنچه به وضوح قابل مشاهده است، لوله گالوانیزه فنری است که بالای آبگرمکن نصب شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر همچنین از ورود یک قطعه عجیب به بازار خبر داد که فروشندگان با ادعای افزایش بهره وری دستگاه های گازسوز این قطعات را می فروشند، اما غالبا این قطعه قاتل جان افراد می شود.

وی گفت: بر اساس بررسی های اولیه مشخص شد که آبگرمکن گازی منزل قربانی امروز نیز به همین قطعه غیراستاندارد و خطرناک مجهز بوده که سرعت انتشار گاز های نیم سوز و خام در داخل خانه را افزایش داده و روند مرگ این بانوی اسلامشهری را تسریع کرده است.

منطقی اضافه کرد: سازمان آتش نشانی اسلامشهر با هماهنگی دادستان این شهرستان اقداماتی را برای جمع آوری این قطعه از فروشگاه های ابزار اسلامشهر آغاز کرده است.

وی گفت: جسد این زن ۴۷ ساله نیز بعد از تلاش های بی نتیجه امدادگران برای احیا، تحویل مراجع مربوطه شد./رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید