مهدی ترابی بازیکن 26 ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران و عضو تیم ملی فوتبال ایران متولد ۱۹ شهریور ۱۳۷۳ در کرج است، وی همچنین سابقهٔ دعوت شدن به تیم ملی فوتبال امید ایران را در کارنامه دارد، ترابی در پست وینگر و هافبک بازی می‌کند و نخستین گل ملی‌اش را برابر ازبکستان زده‌است.

به گزارش سلام نو، شماره 9 پرسپولیس فصلی فوق العاده را سپری می کند. او امروز با گلی که به ثمر رساند علاوه بر اینکه خودش را 7 گله کرد، توانست سه امتیاز مهم را برای پرسپولیس در آخرین ثانیه های بازی به دست بیاورد. ترابی بعد از پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی گفت:« موفقیت پرسپولیس خیلی مهمتر از آقای گلی است و خیلی زود است به این مسئله فکر کنیم.»

ترابی که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد درباره این برد گفت: «خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم، چون خیلی برای ما پیروزی در این دیدار مهم بود. » او در این باره که آیا به فکر آقای گلی در این فصل است گفت:« خیلی زود است به این مسئله فکر کنیم. موفقیت تیم خیلی مهم‌تر از آقای گلی است. جا دارد از علیپور هم بابت پاس گلی که امروز به من داد تشکر کنم. » او همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره داوری علی صفایی در بازی امروز پارس جنوبی و پرسپولیس گفت که سعی می کند که درمورد داوری صحبت نکند. / ورزش 3

کد خبرنگار: ۲۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید