عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این که نمایندگان مجلس دهم خود را باور نکرده و وکیل‌الدوله شدند، گفت: فعلا در انتخابات ثبت نام کردم تا دست جریان انقلابی برای انتخاب نهایی افراد باز باشد.

به گزارش سلام نو، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، علی خضریان روز سه‌شنبه اظهار داشت: من از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات اسفندماه شرکت خواهم کرد. فعلا در انتخابات ثبت نام کردم تا دست جریان انقلابی برای انتخاب باز باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره شفافیت هزینه‌های انتخاباتی‌اش بیان کرد: اگر من وارد صحنه رقابت‌های انتخاباتی شوم حتما هزینه و جزئیات آن را اعلام خواهم کرد ولی اکنون در مرحله ثبت نام هستم و شاید وارد مرحله رقابت نهایی نشوم.

خضریان خاطرنشان کرد:‌ به همراه تعدادی از دوستانم تصمیم گرفتیم برای حضور در انتخابات شرکت کنیم تا دست نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخاب افراد نهایی باز باشد. ولی دعا کنید تا این بار از روی دوش ما برداشته شود.

وی تصریح کرد: بزرگترین عیب مجلس فعلی آن است که آنها از روز اول خودشان را باور نکردند به طوری که از روز اول گاه دستور فرد دیگری وارد صحنه شدند و بعد از آن افراد دیگری بر آنها تعیین تکلیف کردند تا اینکه به مرحله وکیل الدوله‌ای تنزل پیدا کردند و از این مرحله به بعد هم نتوانستند خود را در راس امور نگه دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری یادآور شد: نمایندگان مجلس دهم نتوانستند خود را در مرحله تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی قرار دهند و باور به اینکه مجلس در راس امور است، در بین نمایندگان مجلس وجود نداشت./ ایرنا

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید