سرمربی اسپانیایی تیم السد قطر بعد از اینکه جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را به نمایندگی از اکرم عفیف دریافت کرد، گفت:  افتخار می کنم که به نمایندگی از او اینجا حضور داشتم، او استعدادی باورنکردنی است.

به گزارش سلام نو، ژاوی اظهار داشت: قبل از هر چیز، فکر می کنم او کاملا استحقاق دریافت این جایزه را داشت. اکرم عفیف تفاوت ها را در تیم ملی و همچنین در السد همراه با ما تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان رقم زد.

او ادامه داد: خیلی خوب بود اگر به فینال می رسیدیم. من خوشحالم که سرمربی او هستم. عفیف یک استعداد باورنکردنی و یک بازیکن بزرگ است و به همین خاطر برایش خوشحال هستم.

اسطوره اسپانیایی افزود: هیچ محدودیتی برای او وجود ندارد. من بارها به او گفته ام که بازیکن فوق العاده ای است و ظرفیت های فراوانی دارد. او یک استعداد است پس می تواند همه جا بازی کند؛ اما همه چیز به او، ذهنیت و عطش او بستگی دارد. عفیف همه چیز برای فوتبال بازی کردن را دارد و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است. البته نه فقط اکرم، بلکه تمام این نسل فوتبال قطر فوق العاده هستند. من فکر می کنم به خوبی در جام جهانی 2022 رقابت خواهند کرد و بنابراین افتخار می کنم که بخشی از این پروژه هستم/ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید