مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر ایران گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا اسم دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی را درج کرده که پرونده آنها برای ارائه مجوز حرفه ای باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرد.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مدارک استقلال و تراکتورسازی مورد تایید قرار نگیرد هم گفت: بله هر احتمالی وجود دارد. از توبیخ کتبی تا جریمه نقدی و یا حذف از لیگ قهرمانان آسیا ممکن است در مورد تیم هایی که مدارک آنها مورد بررسی مجدد قرار می گیرد اتفاق بیفتد./ ورزش سه

به گزارش سلام نو، کنفدراسیون فوتبال آسیا نام هفت باشگاه ایرانی که موفق به کسب پروانه حرفه ای شده اند را منتشر کرد که در این بین جلوی اسم دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی درج کرده که پرونده آنها باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرد.

سهیل مهدی مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در این باره به ورزش سه گفت: afc هرسال به صورت رندوم نام چند باشگاه را اعلام می کند که مدارک آنها باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرد. به همین دلیل هم هست که هرسال نماینده های کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران می آیند.

او در پاسخ به این سوال که آیا نماینده afc قرار است به ایران سفر کند یا نه هم گفت: شاید به ایران بیایند و شاید هم مدارکی که در اختیارشان قرار گرفته را دوباره بررسی کنند.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید