در حالی که هنوز مصدومیت میلاد زکی پور، مدافع چپ پای استقلال مرتفع نشده است، مدافع دیگر این تیم نیز با مصدومیت شدید مواجه شد و تا آخر نیم فصل نمی تواند به میدا برود.

به گزارش سلام نو، یکی از مشکلاتی که آبی پوشان در این فصل با آن دست به گریبان بودند، مصدومیت زیاد بازیکنان بود. استقلالی‌ها در نیم فصل اول در کنار آسیب دیدگی‌های معمولی، با چند آسیب دیدگی جدی هم مواجه شدند که منجر به دوری‌های بلند مدت چند بازیکن این تیم از میدان شد.

محسن کریمی و داریوش شجاعیان با پارگی رباط صلیبی مواجه شدند که این سخت ترین مصدومیت بازیکنان استقلال بود. فرشید باقری، روزبه چشمی و شیخ دیاباته هم به دلیل آسیب دیدگی بازیهای زیادی را از دست دادند و میلاد زکی پور مدافع این تیم هم هفته‌هاست به همین دلیل دور از میدان است.

در حالی از یک سو گفته می‌شود فرشید باقری مصدومیت را پشت سر گذاشته و میلاد زکی پور همچنان در حال مداوا روی زانوی آسیب دیده‌اش می‌باشد، یک مدافع دیگر این تیم با آسیب دیدگش شدید مواجه شد.

سیاوش یزدانی مدافع میانی آبی پوشان در دقایق رو به پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و شدت این آسیب دیدگی آنقدر زیاد هست که باعث شود وی دو تا سه بازی پیش روی تیمش را از دست بدهد.

باتوجه به دوره درمان پیش بینی شده برای یزدانی، وی نه تنها دیدار با شهر خودرو و پیکان را از دست داد، بلکه احتمال رسیدنش به آخرین دیدار این تیم در نیم فصل نخست مقابل شاهین بوشهر هم کاهش یافت./ مهر

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید