محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تا الان حدود ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان کمک حمایتی به حساب مردم واریز شده است.

به گزارش سلام نو، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: وجه پرداختی کمک حمایتی از ۵۵ هزار تومان تا ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود که تا الان حدود ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

محمدباقر نوبخت در بدو ورود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از جمله برنامه های این سفر پیگیری مصوبات سفر پیشین رئیس جمهور و هیئت وزیران به استان بوشهر است.

وی افزود: به صورت ویژه قرار است که ۵۰۰ واحد از ۲۰۰۰واحد مسکونی که برای عزیزان تحت پوشش کمیته امداد با همکاری مشترک سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد آماده شده است واگذار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین از طرح های مصوبات سفر به ویژه راه آهن که یکی از کارهای مهم و ضروری هست این بازدیدی داشته باشیم، و در خاتمه شورای برنامه ریزی استان و ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و جمع بندی این سفر در آن شورا ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به طرح کمک حمایتی دولت گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شده درخواست تمام کسانی که متقاضی دریافت این حمایت معیشتی هستند با سرعت و مدیریت بررسی کرده و به ما -سازمان برنامه ریزی- اعلام نماید تا بتوانیم متقاضیان را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

نوبخت تصریح کرد: وجه پرداختی از ۵۵ هزار تومان تا ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود که تا الان حدود ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است./ایسنا

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید