جدول فیلم های پرفروش سینمای ایران در هفته اول آذر ماه سال ۱۳۹۸ با توجه به دستور ادامه اکران فیلم ها به دلیل ناآرامی های اخیر کشور توسط شورای اکران  تغیرات اساسی نداشته است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: جدول فیلم های پرفروش سینمای ایران در هفته اول آذر ماه سال ۱۳۹۸ با توجه به دستور ادامه اکران فیلم ها به دلیل نا آرامی های اخیر کشور توسط شورای اکران  تغیرات اساسی نداشته است.

از مهمترین تغییرات این جدول نسبت به هفته گذشته می توان به جایگزینی فیلم «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری و حذف فیلم «کلوپ همسران» ساخته مهدی صباغ زاده به این لیست اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

نقد فیلم «مطرب» / فیلم مطرب یک فیلم تمام عیار از سینمای فیلم فارسی است

دو فیلم «مطرب» و «چشم و گوش بسته» دو فیلم کمدی اکران پاییزی سینمای ایران همچنان در صدر این جدول قرار دارند و فیلم توقیف شده «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری پس از رفع توقیف به دستور آیت الله رییسی در رده سوم این جدول قرار دارد و فیلم «هزارتو» ساخته امیرحسین ترابی با یک پله سقوط در مکان چهارم این جدول جا گرفته است.

نقد فیلم «هزار تو» / کپی برداری نادرست از سینمای فرهادی

از نکته جالب این جدول صعود فیلم «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داسارگر که در ژانر کودک و نوجوان تولید شده به رتبه پنجم و قرارگیری آن به جای فیلم «مسخره باز» ساخته همایون غنی زاده است و فیلم «مسخره باز» با سقوط ۵ پله ای در رده دهم جدول قرار گرفت.

آخرین ساخته محمد حسین مهدویان «ماجرای نیمروز ۲ : رد خون» با سقوط ۲ پله ای در رتبه ششم این جدول و فیلم «سمفونی نهم» اثر محمدرضا هنرمند با یک رتبه سقوط در جایگاه هفتم این جدول قرار گرفتند.

تغییر دیگر این جدول نسبت به هفته گذشته جابه جایی دو فیلم «تورنادو» ساخته سید جواد هاشمی و انیمیشن «بنیامین» ساخته محسن عنایتی است، انیمیشن «بنیامین» با فروش خوب در هفته گذشته جای خود را با فیلم«تورنادو» عوض کرد و در رده هشتم قرار گرفت و آخرین اثر سید جواد هاشمی با یک پله سقوط در رتبه نهم این جدول جا دارد.

نقد فیلم «چشم و گوش بسته» / چرخش ۱۸۰ درجه کارگردان «چشم و گوش بسته»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید