مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان و روحانی بلندپایه اهل سنت ایران با اشاره به افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن با بیان این نظر که کارشناسی در این‌ زمینه همه‌جانبه نبوده است، از مسوولین خواست که در خصوص افزایش قیمت بنزین تجدیدنظر کنند.

مولوی عبدالحمید در نماز جمعه اهل‌سنت زاهدان (۱ آذر ۱۳۹۸)، با اشاره به مصوبۀ اخیر دولت در مورد افزایش قیمت بنزین، با بیان این نظر که کارشناسی در این‌ زمینه همه‌جانبه نبوده است، از مسوولین خواست که در خصوص افزایش قیمت بنزین تجدیدنظر کنند.

به گزارش سلام نو از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، مولوی عبدالحمید در این مراسم گفت: افزایش قیمت بنزین در کشور مشکلات و تبعاتی را در پی داشت. نظر اکثریت قاطع مردم ایران این است که قیمتی که برای بنزین تعیین شده بسیار بالاست و به مردم فشار می‌آورَد.

وی افزود: کارشناسانی که قیمت کنونی بنزین را به مسئولین پیشنهاد داده‌اند به‌صورت صحیح و همه‌جانبه کارشناسی نکرده‌اند و تمام زوایا را درنظر نگرفته‌اند و گزارش ناقصی از این موضوع را به مسئولین ارائه داده‌اند.

مدیر دارالعلوم زاهدان اظهار داشت: ملت ایران امروز با تحریم‌های ظالمانه و اوضاع بد کسب‌وکار و معیشت مواجه است و عموم جامعه با مشکلات اقتصادی عدیده دست‌وپنجه نرم می‌کنند. کارشناسانی که قیمت کنونی بنزین را پیشنهاد داده‌اند چرا وضعیت اقتصادی مردم را در نظر نگرفته‌اند؟ آنان می‌توانستند قیمتی را پیشنهاد بدهند که برای مردم قابل تحمل باشد.

امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان خاطرنشان کرد: اگرچه بزرگان و مسوولین توصیه کرده‌اند که قیمت اجناس و کالاها افزایش پیدا نکند، اما ما بخواهیم یا نخواهیم قیمت‌ بعضی از اجناس که با قیمت بنزین ارتباط دارند افزایش پیدا می‌کند.

مولوی عبدالحمید در پایان خواستار «تجدیدنظر در قیمت بنزین» شد و گفت: بنده به‌عنوان خیرخواه مردم و حاکمیت و به‌عنوان یک خواستۀ عمومی درخواست می‌کنم که درخصوص مصوبۀ افزایش قیمت بنزین تجدیدنظر صورت گیرد. امیدواریم مسئولین محترم شرایط مردم را درنظر بگیرند و به درخواست‌هایی که به نفع مردم و کشور هستند توجه بشود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید