۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 34796685

سرهنگ سعید شفیعی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، هرگونه ناآرامی و اجتماعات غیر قانونی در بندرعباس را تکذیب کرد و گفت: عاملان انتشار این خبر جعلی دستگیر خواهند شد.

به گزارش سلام نو، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان شایعات موجود در برخی از شبکه های اجتماعی معاند مبنی بر وجود ناآرامی در بندرعباس را تکذیب کرد.

سرهنگ سعید شفیعی در این رابطه گفت: کلیپی که در فضای مجازی تحت عنوان "پرتاب ترقه به درب اماکن نظامی در بندرعباس" منتشر شده، صحت ندارد و این کلیپ مربوط به سالهای قبل می باشد.

وی با تأکید بر اینکه با حمایت مردم شهید پرور و ولایی استان هرمزگان و توان بالای مجموعه انتظامی استان شاهد هیچ گونه هنجارشکنی، تجمع و خرابکاری از ابتدای سهمیه بندی بنزین تا کنون نبوده ایم، افزود: اخبار و تصاویر ساختگی منتشره در برخی از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بالاخص شبکه های معاند به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچگونه تجمع غیرقانونی و نا آرامی در شهرستان بندرعباس و استان هرمزگان گزارش نشده و هیچ گونه مشکل امنیتی نداشته ایم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: برخی از افراد قانون گریز با فعالیت در فضای مجازی و انتشار شایعات واهی و غیرواقعی موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می آورند و آرامش روانی جامعه را مورد هدف قرار داده اند که به عموم شهروندان و هموطنان گرامی توصیه می شود به این گونه موضوعات بی اساس به هیچ عنوان توجه نداشته باشند و آخرین اخبار و اطلاعات موثق را از منابع خبری رسمی پیگیری نمایند.

سرهنگ شفیعی با تأکید بر اینکه پیگیری جهت دستگیری عاملان انتشار این خبر جعلی به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد، تصریح کرد: استان هرمزگان جزو امن ترین استان های کشور است وهیچ گونه عملیات خرابکارانه ای در سطح استان انجام نشده و با تیزهوشی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در سطح استان امنیت کامل برقرار است و مردم اصلا نگران نباشند و به شایعات و اخبار غیر رسمی توجهی نداشته باشند و در صورت مشاهده چنین اخبار و شایعاتی بلافاصله با شماره ۱۱۰ تماس حاصل کنند./ایسنا

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید