۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 33632440

رئیس وقت مرسدس دو سال پیش اعلام کرد تا سال 2022 این شرکت نسخه های الکتریکی همه مدل های خود را تولید می کند و  جدیدترین مرسدس یک کلاس G خواهد بود.

مدیرعامل شرکت خودروسازی دایملر(شرکت مادر مرسدس بنز) تایید کرد که مهندسان این شرکت در حال ساخت یک نسخه بدون آلایندگی و الکتریکی از شاسی بلند کلاس G هستند.

به گزارش سلام نو و به نقل از انگجت، دو سال پیش "دیتر زیچ" رئیس وقت مرسدس گفت که این شرکت برنامه‌ریزی کرده است تا سال 2022 نسخه‌های الکتریکی از همه مدل‌های خود داشته باشد.

سال گذشته بود که مرسدس از اولین شاسی بلند(SUV) برقی خود رونمایی کرد. اکنون توییت "ساشا پالنبرگ" رئیس بخش تحول دیجیتال در دایملر(شرکت مادر مرسدس) به نقل از "اولا کالنیوس" مدیرعامل دایملر نشان می‌دهد باید منتظر یک نسخه برقی از کلاس G مرسدس بنز باشیم.

کارشناسان می‌گویند مرسدس حتما یک باتری بسیار بزرگ روی این شاسی بلند بزرگ نصب خواهد کرد که قاعدتا به وزن آن نیز اضافه می‌کند.

اما ظاهراً با این گفته کلنیوس که "در گذشته بحث‌هایی وجود داشت که ما باید این کلاس را متوقف کنیم، اما چیزی که من الان می‌بینم، می‌گویم جدیدترین مرسدس یک کلاس G خواهد بود"، به نظر می‌رسد این شرکت مایل به سرمایه گذاری لازم در مهندسی این خودرو برای ساخت یک نسخه برقی بی‌نقص است.  / ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید