سردار کیومرث شیخی فرمانده مرزبانی کردستان از دستگیری 42 قاچاقچی و توقیف 38 خودرو در یک ماه اخیر در کردستان خبر داد و گفت: ارزش کالاهای ممنوعه کشف شده 54 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش سلام نو، فرمانده مرزبانی کردستان از کشف ۵۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی یک ماه گذشته، در کرزهای کردستان خبر داد.

سردار کیومرث شیخی اظهار کرد: در راستای کنترل مرزها و به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، مرزبانان استان کردستان طی یک ماه در چندین عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق کشف کردند.

وی افزود: مرزبانان استان کردستان در این عملیات‌ها موفق شدند ۷۴ هزار و ۹۶۰ پاکت سیگار خارجی، ۳۰۳ هزار و ۸۹۴ قلم داروی قاچاق، ۴۰۸ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت خارجی، شش هزار و ۹۸۰ ثوب البسه خارجی و ۳۶ هزار و ۵۶۶ لیتر سوخت را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به اینکه در این راستا ۴۲ قاچاقچی دستگیر و ۳۸ وسیله نقلیه نیز توقیف شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را حدود ۵۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی یادآور شد:‌ مرزبانان در سراسر مرزهای استان کردستان برای مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلاهای مرزی و بحث انسداد مرز را در طول نوار مرزی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و با ارائه خدمت شبانه‌روزی در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیررسمی به کار می‌گیرند./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید