مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با حال و هوایی متفاوت انجام شد و حواشی جالبی داشت.

به گزارش سلام نو، همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،  مراسم راهپیمایی روز "مبارزه با استکبار جهانی" در سراسر ایران اسلامی‌ با حضور گسترده مردم، دانشجویان و مسئولان در سراسر کشور درحال برگزاری است.

در تهران نیز مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مقابل لانه جاسوسی - سفارت پیشین آمریکا در تهران - آغاز شده است و شرکت کنندگان در این مراسم شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند. این مراسم با حواشی نیز همراه بود.

پرچم آمریکا در آتش خشم راهپیمایان سوخت

بنابر آنچه مهر گزارش کرده است، شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در واکنش به جنایات گسترده آمریکا در سطح جهان، پرچم آمریکا را آتش زدند.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۵ قالب بزرگ یخ به دو رنگ آبی و قرمز[رنگ‌های پرچم آمریکا]، که در حال آب شدن است، وجود دارد و جمله رهبرانقلاب مبنی بر «کسانی که به سازش گرایش دارند بدانند، آمریکا رو به افول است» در زیر آن نوشته شده است.

یکی از شعارهای محوری در راهپیمایی امسال ۱۳ آبان، منع هرگونه سازش و مذاکره با آمریکاست، از این رو راهپیمایان با نصب بنری بزرگ از فرمایش رهبر انقلاب که فرموده بودند «یکی از راه‌های بستنِ راه نفوذ آمریکا، منع مذاکره است»، مواضع خود را برای طرفداران مذاکره مستقیم با آمریکا روشن کردند.

روح الله زم در مقابل لانه جاسوسی

همچنین بر اساس آنچه مشرق نیوز گزارش کرده است؛ در این تظاهرات ماکتی از روح الله زم در مقابل لانه جاسوسی آمریکا ساخته شده است.

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید