تلاش تیم زنیت سن پترزبورگ برای کسب برتری خانگی تا پایان مسابقه ثمری نداشت اما با تساوی یک بر یک و ۳۳ امتیازی شدن، قهرمانی خود در نیم‌فصل لیگ برتر روسیه را قطعی کرد

به گزارش سلام نو، در ادامه رقابت‌های هفته پانزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن‌پتربزبورگ که سردار آزمون را در کنار آرتم زیوبا در خط حمله داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف زسکا مسکو رده پنجمی رفت.

زسکا مسکو در ثانیه‌های پایانی نیمه اول با گلزنی نیکولا ولاسیچ، ملی پوش کروات خود به گل دست یافت ولی به خاطر یک اخراجی در دقیقه ۵۴ کار سختی برای حفظ نتیجه داشت. زنیت در دقیقه ۷۳ روی ارسال آرتم زیوبا از جناح راست زمین، توسط الکساندر اروخین به گل رسید.

تلاش یاران آزمون برای زدن گل دوم و کسب برتری خانگی تا پایان مسابقه ثمری نداشت تا این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام برسد ولی با این وجود زنیت سن‌پترزبورگ با ۳۳ امتیازی شدن، قهرمانی خود در نیم‌فصل لیگ برتر روسیه را قطعی کرد.

سردار آزمون که امشب چهاردهمین بازی خود در لیگ برتر روسیه را برای زنیت سن‌پترزبورگ انجام داد، در دقیقه ۸۵ دومین کارت زرد فصل‌اش را دریافت کرد./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید